fbpx

独一无二:史蒂夫·乔布斯的宝马 Z8 进行拍卖

BMW Z8 Steva Jobsa

史蒂夫·乔布斯(Steve Jobs)知道有吸引力的工业设计对于他拥有的和他帮助创造的东西的重要性。乔布斯对块状 Macintosh 和最著名的 iPhone 等产品产生了重大影响。现在您有机会拥有他的一辆汽车,一辆 2000 款 BMW Z8,行驶里程不到 25,000 英里。

Po navedbah dražbene hiše RM 苏富比 这是 史蒂夫·乔布斯 v nakup 宝马Z8 nagovoril direktor podjetja Oracle Larry Ellison. V tistem času sta bila moža dobra prijatelja in Larry je Steva navdušil z besedami, da gre za sam vrh avtomobilskega inženiringa v tistem času. Tako si je Steve Jobs naročil srebrnega Z8 s črnim usnjenim oblazinjenjem in ga dobil 6. oktobra leta 2000. To je bil 67. BMW Z8, ki je zapustil produkcijsko linijo. Malce je čudno videti Motorolin telefon v notranjosti vozila, a vse to se je dogajalo 7 let pred prihodom iPhona, ki je sprožil že znano revolucijo v svetu mobilne telefonije.

V tistem času je bil BMW Z8 最好的, kar so naredili pri podjetju BMW. Oblika je retro-moderna in jemlje navdih iz modela BMW 507, ki se je okoli vozil v poznih 50. letih prejšnjega stoletja. Roadster ima 4,9-litrski 8-valjni motor iz takratnega modela M5 in 6速 手动的 menjalnik. BMW je vsega skupaj naredil 5.703 primerkov modela Z8, 2.543 od teh je bilo namenjenih za izvoz v ZDA. Pozneje je proizvodnjo prevzela Aplina in jih z nekaj tehnološkimi popravki izdelala še 555.

阅读更多: 全新 BMW X2:X 家族又添新成员

Roadaster Z8 je imel tudi po Stevu Jobsu zanimivo zgodovino. Ta ga je leta 2003 prodal novemu lastniku, ki ga je po kakšnem letu uporabe že prodal naprej. Za to potezo mu je bilo žal in tako je prepričal svojega kupca, da mu avtomobil pusti odkupiti nazaj. Tehnično že četrti, čeprav drugi lastnik, ga je obdržal vse do današnjih dni. BMW Z8 ima neokrnjeno servisno zgodovino in se bo na dražbi prodajal z dodatno trdo streho stojalom zanjo, vsemi priročniki, pokrivalom za avtomobil in še kaj se bo našlo. RM Sotheby’s bo avtomobil prodajala na Manhattnu 6. decembra 2017. Z8 ne bo imel omejitev, zanj pa nameravajo iztržiti med 300.000400.000 dolarji.

Galerija slik: BMW Z8 Steva Jobsa

更多信息

更多信息及购买:
rmsothebys.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。