fbpx

欧盟统计局 2015 年:斯洛文尼亚人对生活的满意度低于欧洲平均水平

欧洲统计局欧盟统计局提供了有关生活各方面满意度的最新数据。总体评估是,斯洛文尼亚人对生活的满意度低于欧洲平均水平。 7.0分低于欧盟平均分(从0到10分,0分表示完全不满意,10分表示完全满意),即欧盟的平均分是7.1。否则,我们的财务状况就会遭遇最大的“崩溃”。

斯洛文尼亚人 smo pri ocenjevanju zadovoljstva z različnimi vidiki življenja, ki ga je opravil Eurostat, najvišjo oceno pripeli medosebnim odnosom, najbolj pa smo pograjali finančno situacijo. Prvo omenjena kategorija je tudi sicer najbolj ocenjena med anketiranimi, kamor sodijo osebe starejše od 16 let, saj je imela najvišjo oceno pri večini članic. Tu smo celo nad povprečjem EU, ki je pri 7,8, saj smo zadovoljstvo z medosebnimi odnosi ocenili z 8,3, najbolj pa si želijo, da ”sosedu krava crkne” Bolgari (5,7). Prvaki pri tej postavki so Irci (8,6).

阅读更多: 对于斯洛文尼亚人和世界其他国家的人们来说,生活中最重要的是什么? #信息图表

Slovenci smo, kot preostali del Evrope, najmanj zadovoljni s svojo finančno situacijo.
Slovenci smo, kot preostali del Evrope, najmanj zadovoljni s svojo finančno situacijo.

Eurostat kakopak ni mogel mimo vprašanja o financah, ki si je pričakovano zaslužilo najnižje ocene. Kriza, ki po Stari celini lomasti že (pre)dolgo, je namreč povsod pustila vidne sledi. Pri ocenjevanju finančne situacije smo Slovenci izšli z oceno 5,6, medtem ko je EU povprečje za centelj višje (6,0). Tudi tu na dnu kraljuje 保加利亚 z oceno 3,7, za petami pa so ji Grki (4,3). Najbolje so svoj finančni položaj ocenili Švedi (7,6) in Finci (7,5). To je tudi kategorija, kjer zija največja luknja med najvišjo in najnižjo povprečno oceno (3,9).

Slovenci smo s službo relativno zadovoljni.
Slovenci smo s službo relativno zadovoljni.

Članice so podeljevale cene tudi na področju dela, časa potovanja na delo in nazaj, izrabe časa, stanovanja, življenjskega okolja ter rekreacijskih in zelenih površin. Med temi smo Slovenci najbolj zadovoljni z zelenimi območji in območji za rekreacijo (7,9), najmanj pa z izrabo časa (6,8). Zadovoljstvo s službo je ocenjeno relativno visoko (7,3)- tu kraljujeta Danska in Finska z 8,1-, tudi preostale ocene pa se gibljejo med 7,6 in 7,8.

更多信息

更多信息:
ec.europa.eu

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。