fbpx

Facebook Spaces 和 Facebook F8 会议的其他重要新闻

Facebook nas seli v virtualni svet.

Facebook 举办了传统的 F8 开发者大会,展示了其最新的雄心和愿景。最受欢迎的社交网络正在雄心勃勃地在未来进军虚拟 (VR) 和增强现实 (AR) 世界。他预测,手机上的摄像头与Facebook的互动滤镜相结合,再加上VR眼镜将成为沟通的新标准,我们与朋友的社交活动也将转移到Facebook Spaces平台上。

Rdeča nit Facebookove letošnje konferenco za razvijalce F8 曾是 navidezna (VR) in obogatena resničnost (AR)。最后但并非最不重要的一点是 Facebook to smer nakazal že z nakupom podjetja 眼珠 in njihove tehnologije Rift leta 2014. Najbolj kakopak odmeva platforma Facebook Spaces,这使得 druženje s prijatelji v virtualnem svetu, ki ga Facebook vidi kot prihodnji kraj za druženje s prijatelji.

Je to prvi selfi v navideznem svetu?
Je to prvi selfi v navideznem svetu?

V navideznem svetu se bomo spremenili v 头像, ki bo lahko prevzel naš videz in sodeloval v skupinskih pogovorih, se družil, si skupaj z drugimi avatarji ogledoval videe/fotografije, ustvarjal … Znotraj Facebookovega navideznega sveta bomo lahko celo posneli selfija, saj bo avatar posnemal mimiko našega obraza.


Platforma je trenutno v betafazi testiranja, temelji pa na naglavnem setu 眼裂. Ker želi Facebook ustvariti VR-ekosistem, večji od svoje platforme, je za zunanje razvijalce izdelal platformo za razvoj aplikacij React VR.

阅读更多: Zastrašujoče, koliko let življenja zapravimo za uporabo družbenih omrežij


Prehod na nove tehnologije se seveda ne bo zgodil čez noč. Skok v obogateno resničnost se začenja z interaktivnimi filtri za fotografije. Da je Facebook močno poškilil k svojemu smrtnemu sovražniku 快照, ni skrivnost. S tem namenom je predstavil platformo Camera Effect za razvoj filtrov za zunanje razvijalce. Loteva se tudi težav z boti. Chatboti so se namreč razpasli po Facebookovi platformi in ker jih je težko najti, bo Facebook Messenger dobil dve posodobitvi, ki bosta odpravili ta problem, in sicer Discovery (predlagala bo, katere bote dodati) in bralnik QR-kod. Z Messengerje je zdaj ob pomoči digitalnega asistenta M med drugim mogoče prek delivery.comnaročati hrano na dom.

Galerija – utrinki s konference F8:

更多信息

更多信息:
脸书网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。