随着技术的发展,特效的使用在电影界传播开来,许多导演开始利用这一点。有时甚至出现在不该出现的地方。迈克尔·贝对特效有一种迷恋,但随着人们对特效的饱和,随着贝式导演开始“滥用”特效,他的许多工作室同事开始诉诸以前的“有机”制作,并试图拍摄场景无特效。正如您将看到的,即使没有后期制作的魔力,也可以拍摄出与在绿色表面前拍摄的场景一样令人惊叹的场景。不相信吗?对于这些电影场景,你可能会火上浇油,因为它们是在特效的帮助下拍摄的,但事实并非如此!
Uporaba posebnih učinkov v filmskem svetu je vseprisotna in se je v veliki meri izrodila (da, 迈克尔·贝, vate je usmerjen prst), kar je pričakovano, ko je edina meja režiserjeva domišljija. Drži, da so posebni učinki že tako zelo hiperrealistični (če seveda ne govorimo o ZF-filmih), da ne vemo, ali je imela prste vmes poprodukcijska ekipa ali ne, in da so tudi najvarnejša metoda snemanja številnih prizorov (veliko varneje je posneti nekoga, ki visi z letala, v studiu, kot dejansko nekje visoko v zraku), a je vse več režiserjev, ki se vračajo h koreninam in poskušajo pri snemanju uporabljati karseda malo poprodukcijske čarovnije in čim več posneti s tradicionalnimi metodami. Tak primer je film 海归, za katerega so snovalci poudarjali zelo majhen odstotek popravkov na računalnikih.
阅读更多: 电影里一路走来的演员:演员之间的真实性爱
Pred letošnjimi oskarji se je v Hollywoodu celo odprla debata, da je čas, da filmi brez posebnih učinkov dobijo svojo kategorijo oskarjev. Ali jo bodo, še ni znano, znano pa je, kateri so atraktivni filmski prizori, za katere niste vedeli, da so bili posneti brez posebnih učinkov.