Po prihodu 'ljudske' različice Forda Focus je bilo le vprašanje časa, kdaj bo prišla še njegova ostra ST različica. Ford Focus ST je doživel takšne izboljšave, da upravičeno lahko rečemo, da je to najmočnejša različica do zdaj.
福特福克斯 ST ima zaradi izboljšav na motorju za 12 % več konjskih moči 并为 17 % več navora 相比 以前的 ST modelom. Bencinsko 版本 福特福克斯 ST 驱动器 2,3-litrski EcoBoost 4-valjni 发动机有 280马力 和 420牛顿米 扭矩。
Za šprint od 0 到 100 公里/小时 但他需要 少于 6秒. S tem je najnovejši 福特福克斯 ST 成为 最强的 Focus ST do zdaj – lahko se pohvali s tehnologijo, ki je sicer razvita za uporabo v občutno hitrejšem modelu GT in terenskem F-150 Raptor. Gre za tehnologijo, ki pripomore pri zmanjšanju in skoraj popolni odpravi t.i. ‘turbo luknje’.
Serijsko je 福特福克斯 ST na voljo z 6速手动 menjalnikom, po želji pa si lahko omislimo 7-stopenjski samodejni menjalnik. Če bi raje imeli dizelsko različico Focusa ST, je na voljo 2,0-litrski EcoBlue 发动机有 190马力 和 400 njutonmetrov 扭矩。
Prav tako je tudi dizelska različica Focusa ST 最强的 do zdaj. Prvič se bo zgodilo, da bo imel Focus ST na prednjem kolesnem paru elektronsko zaporo diferenciala, za boljšo vožnjo skozi zavoje. Pri dizlu bo to nalogo opravljal sistem za razporeditev navora.
新的 福特福克斯 ST je avtomobil, ki ima trenutno najboljšo odzivnost volana 蜂蜜 Fordi. Celo boljši naj bi bil od izredno okretne Fieste ST.
V primerjavi z običajnim Focusom, je krmiljenje pri različici ST za 15 % hitrejše. Novost je izbira voznega profila za vožnjo po mokri in spolzki podlagi. Poleg nje je na voljo še običajni in športni način vožnje. Način za dirkališče je del 表现 paketa in je na voljo zgolj pri bencinski različici, z ročnim menjalnikom. Poleg dobimo še sistem za hitro pospeševanje, zavorne čeljusti v rdeči barvi in sistem za uravnavanje obratov, ki smo ga spoznali že pri modelu Mustang.
福特福克斯 ST 将可用 这个夏天, izbirali pa bomo lahko med petvratno različico s prisekanim zadkom 或者 karavanom.
Galerija: Ford Focus ST
更多信息:
福特汽车公司