2016 年,半个世纪前引人瞩目的传奇车型福特 GT 重返公路。第三代超级跑车不再是八缸发动机,而是“单纯”的六缸发动机,因此配备了两个涡轮增压器,动力超过 600 马力。当它在车展上首次亮相时,福特让全世界,包括汽车鉴赏家,措手不及,因为没有人预料到会有这款车型。如今,这位可爱的“顶级”碳纤维运动员距离开始生产仅剩几个月的时间。
福特GT je reinkarnacija legendarnega modela, ki so ga v živo občudovali naši dedki, zdaj pa imamo tudi mi možnost, da bomo nekoč svojim vnukom pripovedovali o tem znamenitem modelu iz prve roke. Ob tem je treba dodati, da se je pred novincem 福特 že enkrat poklonil slovitemu izvirniku s 4038 izdelanimi vozili Ford GT druge generacije. Aktivna aerodinamika novega Forda GT, ki je med avtofili požel veliko simpatij, je nastala po vzoru bojnih letal (aktiven zadnji spojler za učinkovitejše izkoriščanje zračnega toka okoli karoserije), v sodobnem dizajnu pa se prepoznajo znamenite linije originala.
阅读更多: 欧宝Astra TCR:最昂贵的Astra作为一辆愤怒的赛车
Ima prisilno polnjeni 3,5-litrski sredinsko nameščen motor V6 Ecoboost s tehnologijo twinturbo, moč več kot 600-konjskega mišičnjaka pa na zadnji 20-palčni kolesi Michelin Pilot Super Cup 2 prenaša 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Brzdajo ga keramične zavore, ki so jih pripravili skupaj s slovitim Brembom. V nasprotju s predhodnikom, ki je v notranjosti prisegal na retro, je nova dvosedežna potniška kabina minimalistično 未来派, saj je velik del instrumentalne plošče digitalen. Vrata novega Forda GT se bodo odpirala navzgor, večino funkcij pa bo možno upravljati kar z volanom.
更多信息:
福特汽车公司