fbpx

福特野马 Mach-E:福特第一款电动汽车

这是福特第一款电动汽车 Mustang Mach-E!

姓名 野马 ima v svetu avtomobilizma velik zgodovinski pomen. Mustang je od leta 1965 doživel šest generacij in na stotine različic, ki skupaj nanesejo več kot 千万 prodanih modelov. Pri Fordu pa so se odločili, da bodo uspešen in preverjen recept Mustanga “nekoliko” spremenili. 福特野马 Mach-E je tako prvi 电的 Mustang in prvi Mustang crossover 越野车, hkrati pa pomembna odskočna deska pri Fordovem prizadevanju za elektrificirano prihodnost.

Za razliko od konkurentov kot so Audi, Mercedes-Benz ali Jaguar, bo Mustang Mach-E na voljo v več različicah. Razlikovale se bodo predvsem po dosegu (od 337 km do 482 km) in zmogljivostih. Najdražja in najhitrejša različica bo Mustang Mach-E GT Performance, ki bo od 0 do 100 km/h pospešila v 3,5 sekundah.

福特野马 Mach-E
福特野马 Mach-E

Vse različice Mach-E so izjemno konkurenčne, ko jih primerjamo z avtomobili iz istega segmenta. Celo avtomobili kot so Kia Niro EV (384 km), Jaguar I-Pace (376 km) ali Audi E-Tron (328 km), ne nudijo toliko dosega. 特斯拉 Model Y, čeprav še ni v proizvodnji, je pravzaprav najbližji konkurent z enakimi 480 kilometri dosega.

福特野马 Mach-E
福特野马 Mach-E

内部的 Mach-E je povsem nova. V notranjosti najdemo kakovostne materiale in ogromen 15,5-palčni zaslon na dotik. Ta velik zaslon je standard v celotni ponudbi, prav tako pa je standardna 10,2palčna digitalna instrumentna plošča.

福特野马 Mach-E
福特野马 Mach-E

Mach-E bo šel v prodajo leta 2020, ampak samo v različici Premium in First Edition. Na modele California Route 1 in GT Performance bo potrebno počakati do leta 2021. Cene za Mach-E se bodo gibale od 36 tisoč evrov do nekje 55 tisoč evrov.

Galerija: Ford Mustang Mach-E

更多信息

Več informaciij:
福特汽车公司

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。