fbpx

Z世代:沉默的或e一代“有责任感、足智多谋、极其‘清醒’”

Kakšni so današnji dvajsetletniki, predstavniki generacije Z? Pa si poglejmo rezultate spletne raziskave med mladimi, ki je nastala v sklopu lansiranja brezalkoholne pijače Union Radler 0.0, v kateri je sodelovalo več kot štiri tisoč dvajsetletnikov iz vse Slovenije.

Generacija, ki je odraščala med letoma 1995 in 2010 in danes predstavlja dvajset odstotkov vsega svetovnega prebivalstva, je od malih nog vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže. V primerjavi s preteklimi generacijami se zato pripadniki te zelo dobro zavedajo, da so družbena omrežja javna, in pazijo na to, kaj na njih objavljajo. Skoraj vsi mladi (98 %), ki so sodelovali v anketi, so izpostavili, da cenijo svojo zasebnost in da imajo radi stvari pod nadzorom (97 %). Za večino mladih predstavljajo družbena omrežja (66 %) način komunikacije, s katerim lahko vzdržujejo stike s prijatelji in znanci, tudi ko z njimi niso v neposrednem stiku. Nič čudnega torej, da se kar petina mladih s prijatelji in bližnjimi najpogosteje pogovarja po aplikacijah za pogovor, celo pogosteje kot po telefonskih pogovorih, in da je 脸书信使 aplikacija, ki jo najpogosteje uporabljajo. Gre za izjemno vizualno generacijo, ki se zelo dobro izraža s posnetki, fotografijami in simboli. Instagram的 uporabljajo pogosteje kot Facebook, enako pogosto pa uporabljajo tudi YouTube in SnapChat. Vsak tretji pa čustva izraža lažje z emodžiji, emotikoni in gif-i kot z besedami.

Infografika generacije Z
Infografika generacije Z

Generacija Z manj posega po alkoholu.

Tretjina mladih meni, da pijejo enako ali manj kot pretekle generacije in po alkoholnih pijačah posegajo občasno, ob praznovanjih in posebnih priložnostih. Okrog dvajset odstotkov mladih alkohola ne pije zato, ker raje posegajo po bolj zdravih pijačah 或者 ne marajo okusa ali učinka, ki ga ima nanje alkohol. Pri izbiri pijače so pozorni na kakovost izdelka, vsebnost sladkorja in naravne sestavine. Veliko mladih raje kot po alkoholu posega po brezalkoholnih pijačah, kot je brezalkoholni radler, ki ga je poskusila že večina mladih (81 %). Za to pijačo se odločijo vedno, ko vozijo, pogosto pa tudi na zabavah in ob druženju s prijatelji.

更多信息

Spletna raziskava »Kaj pomeni biti v svojih dvajsetih« je nastala na pobudo Pivovarne Laško Union z željo po razumevanju današnje mlajše generacije in odgovarjanju na njene potrebe. Anketa je bila izvedena maja 2019, v njej je sodelovalo 4300 mladih posameznikov, starih med 20 in 29 leti.

更多信息:
union.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。