fbpx

Honda Project 2&4 – mini dirkalnik z vonjem po motociklu, s katerim Honda razkazuje svoje mišice

Honda Project 2&4

Honda Project 2&4 je mini dirkalnik, s katerim Honda razkazuje mišice in utrjuje svoj status največjega svetovnega proizvajalca motorjev. V študijo, ki jo bodo Japonci predstavili na avtosalonu v Frankfurtu, so vgradili prirejen dirkalni motor Hondinih motociklov iz serije MotoGP, RC213V, to je 999-kubično štiritaktno V4 pošast. Koncept ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.

Honda Project 2&4 是一项研究 mini dirkalnika, s katerim 本田 razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za 摩托车大奖赛 sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.

Honda Project 2&4 je motocikel, ki se je rodil kot avtomobil.
Honda Project 2&4 je motocikel, ki se je rodil kot avtomobil.

Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi 尺寸紧凑 Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili 到中间, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi 重心低. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.

阅读更多: Honda Civic Tourer Active Life - 一款将受到自行车手和自行车队特别热烈欢迎的本田

Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).

更多信息

更多信息:
hondanews.eu

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。