本田 Project 2&4 是一款迷你赛车,本田通过它展示了自己的肌肉,巩固了其作为全球最大发动机制造商的地位。日本人将在法兰克福车展上展示的这项研究中,他们安装了 MotoGP 系列本田摩托车的改装赛车发动机 RC213V,这是一款 999 cc 四冲程 V4 怪物。该概念提供了摩托车的自由度和汽车的驾驶特性。
Honda Project 2&4 是一项研究 mini dirkalnika, s katerim 本田 razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za 摩托车大奖赛 sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.
Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi 尺寸紧凑 Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili 到中间, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi 重心低. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
阅读更多: Honda Civic Tourer Active Life - 一款将受到自行车手和自行车队特别热烈欢迎的本田
Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).
更多信息:
hondanews.eu