在“诚实的口号”项目中,年轻的创意人士克利夫·狄更斯展示了如果广告口号说的是实话的话,听起来会是什么样子。俗话说“物以稀为贵”,但不适用于以下产品。
”Oglaševanje je umetnost, kako prepričati ljudi, da zapravijo denar, ki ga nimajo, za nekaj, česar ne potrebujejo, ‘’ je dejal Will Rogers in verjetno je imel prav. Oglaševalci sicer res ne lažejo – vendar pa se včasih za nekatere izdelke zdi, da resnico o njih zavijejo v celofan, da vse skupaj zgleda veliko bolj mamljivo, kot je v resnici.
Da je temu res tako, je v svojem projektu ‘’Honest Slogans’’ prikazal 克里夫·狄更斯. Oglaševalske slogane znanih izdelkov je priredil tako, da govorijo čisto resnico. Več kreativnosti Clifa Dickensa, ki bi ga bil v svojem timu gotovo vesel tudi slavni Don Draper iz Oglaševalcev, lahko poiščete na njegovem blogu, 推特, Facebook 和 Instagram的.
Kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico, pa si oglejte v naši fotogaleriji!