fbpx

Hude Shoezz ROLKA

  O DOGODKU

重要信息
什么时候?
在哪里?
克拉尼
组织者
脸书活动
入场费
免费

 

O DOGODKU

Vrnili se bomo nazaj v čas brezskrbnega druženja in zabave. Kalifornija, piše se leto 1950, ko skupina lokalnih surferjev ugotovi, da je možno surfati tudi po betonskih valovih. Rodi se rolka in kmalu postane tako popularna, da se razširi po ZDA in kasneje po celem svetu. 

Prijavljene ekipe bodo rolke prekrižale v treh disciplinah – 回转, 窃听poplesavanju. Vijuganje med stožci bo potekalo na rahlo naklonjeni Gregorčičevi cesti mimo Prešernovega gaja, tapkanje in poplesavanje pa pri Delavskem domu.

Rolkarje bodo spremljale vrteče vinilke, ki jih bodo obvladovali Woo-D (Goot Foot), 巴克托 (Good Foot), Alpha Male (Hude Shoez), Feenc (Driskoteka) in IvanHoe (Driskoteka), rdečo nit skozi dogajanje pa bosta pletla vesoljski 来吧伊戈尔 ter vsegobčni 托尼·卡胡内克.

Obiskovalci boste lahko svojo srečo preizkusili tudi na Hude Shoezz Tomboli. Z malo sreče boste domov odšli z novim iPadom 36GB, ZELOLEPO pasom, hudimi Gipsy&Clown jeansi, Skullcandy slušalkami, rezervacijo za spanje na Fuertaventuri v Manawai surf hiši, novimi Adidas očali, gurtno, na kateri boste lovili ravnotežje,…

Gruvi razpoloženi pa se bomo v večernih urah skupaj z DJi preselili v Kavarno Storžič. Dresscode: RETRO. Ena izmed retro bejb dobi namreč hudo majico in še hujše hlače izpod šivalnega stroja Tine Pavlin.


PRIJAVE IN PRAVILA

Prijavnina: 5 EUR / tekmovalca

Max. velikost ekipe: 3 udeleženci

Max. število ekip: 20

Prijave ekip na elektronski naslov hudeshoezz@gmail.com

Celotna prijavnina se razdeli med prve tri ekipe:

Hude shoezz rolkarji: 70 %

Hudi rolkarji: 20 %

Rolkarji: 10 %


Praktične nagrade za zmagovalce posameznih disciplin.

Rolka za naključno izbrano ekipo.


Časovnica

Prijave ekip:           14.00 – 15.00

Test proge:            15.00 – 15:45

Slalom:                   16:00 – 18:00

Tapkanje:               18:30 – 19:30

Poplesavanje:        20:00 – 21:00

Razglasitev:           22:00

 

Proga je primerna za tekmovalce z minimalnim predznanjem.

 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。