绝大多数人已经知道圣达菲是一款讨人喜欢、气势磅礴的中型 SUV,以具有竞争力的价格提供丰富的功能。现在,为要求更高的客户提供了其更大的兄弟,现代 Grand Santa Fe,其高度为 4.92 米,为 7 名乘客提供了更好的舒适度,为他们提供了几乎顶级的舒适度。所有这些费用为 50 至 55,000 美元。
阅读更多: 现代 i20——一个雄心勃勃的城市孩子
Da pred vami stoji grand in ne “klasični” santa fe je najbolj očitno na zadku, kjer je grand dobil nove in še bolj pompozne luči, očitna razlika pa je tudi na boku, saj je lepo vidno, da grand v dolžino meri zajetnih 4,92 metra. To pomeni, da se je grand v dolžino “potegnil” za zajetnih 225 milimetrov, za okroglih 100 daljše pa je tudi medosje (meri 2.800 mm). Vse to obljublja bolj prostorno potniško kabino, razlike pa se čutijo predvsem v drugi in še bolj v tretji sedežni vrsti. Razlike pa so tudi v drugi sedežni vrsti, kjer lahko kupec izbira med različico s klasično sedežno klopjo in takšno z dvema foteljastima ločenima sedežema, se pravi šest- ali sedem sedežno različico.
Opremska paketa sta dva: limited in impression, že osnovni pa pomeni usnjeno oblazinjenje, električno nastavljiv voznikov sedež, ogrevane štiri stranske sedeže v dveh sedežnih vrstah, biksenonske luči in LED dnevne luči, prestavno avtomatiko, priključljivi 4WD pogon, sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, aktivni pokrov motorja za zaščito pešcev, parkirna pomagala in vzvratno kamero, bluetooth in audio napravo s stikali na volanu ter tempomat.
Pri impression paketu pa lita platišča z 18- zrastejo na 19英寸, električno pomikanje dobi še sovoznikov sedež, voznikov pa spominsko funkcijo, serijski pa so tudi tovarniška navigacija, panoramsko strešno okno, električno odpiranje 脖子 prtljažnika, smerni žarometi, parkirna asistenca, 智能钥匙 in gumb za zagon motorja ter senčniki na zadnjih bočnih steklih.
Pod pokrovom se vrti zgolj 2,2-litrski dizelski motor znan že iz santa feja, ki razvije 145 kW in 436 Nm navora, slednji pa je prek šeststopenjske prestavne avtomatike v osnovi v celoti speljan na prednji kolesni par, po potrebi pa se največ 50 odstotkov navora prenese na zadnji par koles. Ob pritisku na tipko lock pa se navor zaklene med obema osema v razmerju 50:50. Del serijske opreme je tudi izboljšan sistem flex steer s še vedno tremi režimi delovanja: normal, comfort in sport, nekaj dodelav sta bila deležna tudi podvozje in vzmetenje, predvsem v obziru na dodatno maso in večje mere vozila.
Cene se pričnejo pri 50 evrih tisočakih, paket impression pa zahteva še 3.700 evrov doplačila. Preračunano pa pomeni, da je grand v primerjavi s primerljivim santa fejem dražji za 大约 štiri tisoč evrov.
更多信息:
现代网