宜家定期更新其产品系列,但细心的人会发现,有一款产品并没有从其产品系列和产品目录中消失——Poäng 扶手椅。日本设计师 Nobora Nakamura 设计的扶手椅如今正在庆祝其诞生 40 周年。它是宜家最畅销的扶手椅。即使在今天,宜家每年的销量仍高达 150 万件。你家里也有吗?
Ste že slišati za Poäng? Verjetno ne. Zagotovo pa ste ga kdaj že videli. Gre za Ikein najbolj prodajan fotelj v zgodovini s 40-letnim stažem. Ikea je od leta 1976 izdelala že prek 30 milijonov primerkov in jih še danes vsako leto proda 1,5 milijona. Ni slabo za stol predpotopnega, a večnega dizajna. In zakaj je Poäng takšna komercialna uspešnica in brezčasna ikona?
阅读更多: 比利时人躲在衣柜里后在宜家商场过夜
Skrivnost leži v briljantni zasnovi. Poäng je vzdržljiv, eleganten in udoben. ‘U’-dizajn omogoča lahno pozibavanje, ki sprošča. Skozi čas je bil fotelj deležen zgolj kozmetičnih popravkov, predvsem na račun daljše obstojnosti in cene. Še največkrat sta se zamenjala vzorec in barva oblazinjenja.
Največjo spremembo je naslanjač, ki je sprva slišal na ime Poem in ga je zasnoval Noboru Nakamura – ta se je Ikei pridružil leta 1973 in jo leta 1978 zapustil ter ustanovil lastno pohištveno podjetje –, doživel leta 1992,当它是 kovinsko konstrukcijo zamenjal za leseno. Fotelj se je tudi nekoliko zožil, na račun tega pa je postal tudi precej cenejši. Istega leta so ga iz Poem preimenovali v Poäng.
V čast 40-letnici je Ikea izdala nov okvir in dodala šesterico novih potiskov.
更多信息:
宜家网