fbpx

Ikea v trgovini postavila repliko sirskega stanovanja

Ikea z repliko sirskega stanovanja.

Ikea na Norveškem se je povezala z Rdečim križem in v svoji trgovini v kraju Slependen postavila repliko sirskega stanovanja v naravni velikosti. Za Ikeo je značilno, da ima v svojih trgovinah razstavljene lično opremljene prostore, ki posnemajo pravi dom, to pop-up stanovanje, ki se je kar najbolj približalo tistemu 'na terenu', pa je popolno nasprotje in odseva realno stanje v Siriji. Instalacija ima dobrodelno noto, hkrati pa ljudi opominja, kako srečni so lahko, da živijo v razmerah, v kakršnih živijo.

Norveška Ikea je v svoji trgovini v kraju Slependen postavila repliko sirskega stanovanja Sirke Rane, matere štirih otrok, ki še s petimi drugimi družinskimi člani živijo v majhnem, 25平方米 velikem dvosobnem stanovanju v Damasku. Stanovanje še zdaleč ni takšno, kot smo jih vajeni razstavljenih v Ikei, saj so lične stene zamenjale betonske opeke, manjka pa tudi ostala toplina, ki jo pričara 宜家家具.

V Ikeini trgovini na Norveškem so postavili repliko sirskega doma.
V Ikeini trgovini na Norveškem so postavili repliko sirskega doma.

Z repliko sirskega doma Ikea in Rdeč križ opozarjata na alarmantne razmere v od vojne razdejani Siriji in nudita pristen vpogled v tamkajšnjo življenje. Sprehod skozi sirsko stanovanje človeku da misliti in Ikea z njim svoj kupce, ki k njej pridejo načrtovati svojo prihodnost, opomni, kako srečni so lahko, da živijo v razmerah, v kakršnih živijo. Namesto mehke zofe, lične preproge in tople postelje v stanovanju najdemo le nekaj kosov obrabljenega pohištva, nekaj žimnic in ‘utrujene’ dodatke za dom, namesto listka s ceno pa so ti opremljeni s kratko zgodbo o sirskih beguncih in pozivom k donaciji Rdečemu križu.

阅读更多: 不懂组装宜家家具的人


Ikea sicer ni prvič priskočila na pomoč beguncem. Že leta 2013 je lansirala bivalne zabojnike. Izdeluje jih podjetje Better Shelter, socialno podjetje, ki ga je ustanovila Ikeina fundacija.

Galerija – replika sirskega doma v Ikei:

更多信息

更多信息:
宜家网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。