很少有品牌能像印度 Viki 的巧克力酱那样赢得斯洛文尼亚人的心。三十多年后,这位卡通英雄在 Statera Agency 设计的动画形象中重新声名鹊起。
Sladkosnedei indijanček Viki je prvič zaživela na delovni mizi stripovskega mojstra Mikija Mustra, ki je Vikija predstavil kot nagajivega in optimističnega junaka. Trilogija stripov in televizijski oglasi iz osemdesetih let preteklega stoletja so risanemu liku malega indijanca zagotovili kultni status, ki ga bo blagovna znamka znova poskušala obuditi v digitalizirani animirani obliki.
Viki je svoj povratek najavil z digitalno kampanjo, ki temelji na pilotni epizodi njegovih animiranih pustolovščin. Ta junaka preseli v tropske gozdove Srednje Amerike, kjer se odpravi na lov za čokoladnim namazom, izdelanem po izvirni recepturi. Viki skozi svoje avanture nagovarja tako mlajšo kot starejšo populacijo potrošnikov, ki se ikonične blagovne znamke kremnega namaza pogosto spominja skozi prizmo nostalgije.