fbpx

捷豹 XE——英国人重返德国 D 级运动轿车王国

今天,捷豹新车型XE在伦敦举行了首发仪式,他们打算借此重回D级车,让德国“神圣”三位一体小睡一会儿。价格约为 33,500 至 75,000 欧元。它将于明年初上路,旅行车版本也将在稍后发布。

XE po neuspelem poizkusu X-type pomeni vrnitev Jaguarja v D-segment športnih limuzin, kjer že vrsto let dominira nemška “sveta” trojica. To pa naj bi novi Anglež prekašal tako po tehnični kot tehnološki plati, nenazadnje pa tudi pri ceni.

Notranjost bo glede na zunanjost pričakovano športna in barvita, armaturna plošča pa bo pomenila zmes novega in tistega pri modelih XJ in F-typu.
Notranjost bo glede na zunanjost pričakovano športna in barvita, armaturna plošča pa bo pomenila zmes novega in tistega pri modelih XJ in F-typu.

Postavljen je na novo platformo imenovano X760, pogon bo v osnovi speljan na zadnji kolesni par, proti doplačilu pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon. Velik poudarek poleg športne zunanje podobe, so oblikovalci namenili tudi 空气动力学, 以便 količnik zračnega upora 一切都是值得的 0,26. Platišča bodo merila od 17 do 20 palcev, prostornina prtljažnika pa bo znašala 485升.

V prodajne salone pa bo zapeljal v začetku prihodnjega leta, nekoliko kasneje pa bo na ceste zapeljala tudi karavanska različica, veliko govora pa je tudi o kupe in kabriolet različici.

V paleti motorjev bosta dva 2,0-litrska bencinska štirivaljnika ter 2,0-litrski dizelski agregat z 120 kW in 380 Nm navora, povprečna poraba katerega bo znašala samo 3,8 litra, 意思是 99克 排放量 二氧化碳 na km. Poleg te bo na voljo še ena zmogljivejša različica slednjega agregata, za katero pa še niso sporočili kolikšno moč in navor bo razvijal. Za XE pa je Jaguar pripravil tudi še popolnoma novo šeststopenjsko prestavno avtomatiko in prenovljeni osemstopenjski ZF (prav tako avtomatski) menjalnik.

Na voljo pa bo tudi še bolj športna različica XE-S, ki jo bo poganjal 3,0-litrski V6 bencinar, ki bo razvijal 250 kW ali 340 KM ter 450 Nm navora, s katerim bo XE-S do stotice pospešil v 4,9 sekunde.

Britanci pa se tu še ne nameravajo ustaviti, saj bodo nekoliko kasneje kupcem ponudili še različico XE SVR, ki bo predstavljal konkurenta M3, ki bo pod pokrovom skrival 5,0-litrski V8 agregat z 360 kW ali 489 KM in sicer naj bi na cestah prve primerke opazili približno leto dni po prihodu XE na trge. 加速 XE SVR (od 0 – 100 km/h) naj bi trajal okoli štiri sekunde, največja hitrost pa bo leektrnosko omejena na 250 km/h. Poleg bolj zmogljivega motorja bo dobil tudi aero body kit, zmogljivejša zavorni in izpušni sistem, športno vzmetenje, LSD zaporo diferenciala, večja platišča in še bolj športno notranjost. Britanski mediji pišejo o ceni okoli 60 tisoč funtov, kar je okoli 75 tisoč evrov.

Novost v XE bo predtavljal tudi infotainment sistem In Control z osem palčnim zaslonom občutljivim na dotik, sistem ASPC ali all surface progress control, ki bo ponujal štiri možnosti nastavitev številnih parametrov vozila: dynamic, normal, eco in winter, nenazadnje pa tudi head-up projekcijo.

更多信息

更多信息: 
捷豹 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。