fbpx

詹姆斯·邦德:主题曲 - 从最差到最好

James Bond naslovne pesmi

詹姆斯·邦德凭借电影《007:幽灵党》第 24 次重返银幕。同时,我们还记得主打歌,这是关于最著名的特工的特许经营的商标,例如邦德女郎、汽车、间谍玩具和开场,其中不可分割的部分是主打歌。我们对它们进行了从最差到最好的排名。

占士邦 je ena izmed redkih nespremenljivk v filmskem svetu. Ne glede na vse vemo, da je novi film o agentu 007 na poti. Z njim pridejo nove tehnološke igračke, novi avtomobili, nova Bondova dekleta in seveda nova naslovna pesem, ki se bo odvrtela v uvodu. In kot vedno te stvari sprejmemo odprtih rok. Tudi pri filmu 幽灵 jih bomo.

阅读更多: 詹姆斯·邦德:所有最好的特工 007 汽车

Zgodovina naslovnih pesmi ni tako dolga, kot morda pričakujete, saj prva filma v seriji, Dr. No in Iz Rusije z ljubeznijo, nista imela uvodnih tem, vse preostale pa se smo ocenili in razvrstili od najslabše do najboljše.

James Bond: naslovne pesmi – od najslabše do najboljše

21. The Man with the Golden Gun (Mož z zlato pištolo): Lulu

20. Another Way to Die (Kvantum sočutja): Jack White and Alicia Keys

19. The Living Daylights (Dih smrti): A-Ha

18. You Know My Name (Casino Royale): Chris Cornell

17. All Time High (Octopussy): Rita Coolidge

16. Die Another Day (Umri kdaj drugič): Madonna

Tomorrow Never Dies (Jutri nikoli ne umre): Sheryl Crow

15. GoldenEye (Zlato oko): Tina Turner

14. License to Kill (Dovoljenje za ubijanje): Gladys Knight

13. From Russia with Love (Iz Rusije z ljubeznijo): John Barry Orchestra

12. A View to Kill (Od tarče do smrti): Duran Duran

11. The World Is Not Enough (Vse in še svet): Garbage

10. Moonraker (Operacija Vesolje): Shirley Bassey

9. On Her Majesty’s Secret Service (V službi njenega veličanstva): John Barry Orchestra

8. For Your Eyes Only (Samo za tvoje oči): Sheena Easton

7. Thunderball (Operacija Grom): Tom Jones

6. Nobody Does It Better (Vohun, ki me je ljubil): Carly Simon

5. Diamonds Are Forever (Diamanti so večni): Shirley Bassey

4. Skyfall (Skyfall): Adele

3. You Only Live Twice (Samo dvakrat se živi): Nancy Sinatra

2. Live and Let Die (Živi in pusti umreti): Paul McCartney and Wings

1. Goldfinger (Goldfinger): Shirley Bassey

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。