您听说过 CeraVe 化妆品吗?如果您是,那么您会很高兴,因为这种流行的美国皮肤化妆品也来到了斯洛文尼亚!但如果您是第一次听说 CeraVe 化妆品,请多阅读一些相关信息,因为我们确信它很快就会进入您的购物篮。
品牌 塞拉维 je bila ustanovljena leta 2005 s pomočjo dermatologov. Gre za prvo in edino dermokozmetično znamko, ki ponuja celovito linijo izdelkov na podlagi ceramidov, ki s pomočjo revolucionarne tehnologije MVE® v 24 urah sprosti vlažilne sestavine, ki obnavljajo kožno pregrado, kožo pa naredijo mehko, navlaženo in svežo ves dan. V ekipi je poleg Toma Ellisona, ki je soustanovitelj podjetja CeraVe, osem let sodeloval tudi John Reed, ki ima 12-letne izkušnje na področju marketinga. John je trenutno na položaju generalnega direktorja podjetja.
Kaj pomeni ime kozmetike CeraVe
Prvi del imena znamke – Cera – se nanaša na 3 vrste ceramidov, ki so osnova vsake linije izdelkov. Drugi del imena – Ve – pa je prevzet iz imena tehnologije MVE®, ki v 24 do 48 urah počasi sprošča hranila v kožo, kar podaljša in poveča dolgoročno učinkovitost izdelkov.
Kako deluje kozmetika CeraVe
塞拉维 以其产品的基础而闻名 神经酰胺. To so molekule lipidov, ki jih naravno najdemo v naši koži in so odgovorne za njeno vlago in odpornost. Strokovnjaki so ugotovili, da pomanjkanje ceramidov pripelje do dehidracije in neelastičnosti kože, v primeru večjega primanjkljaja pa tudi do različnih kožnih bolezni, kot so luskavica, ekcemi, akne, dermatitis in druge kožne spremembe. Ekipe dermatologov si je zato želela, da bi ustvarila izdelke, ki bodo namenjeni spodbujanju ustvarjanja in zadrževanja ceramidov v koži. In tako je nastala dermakozmetika CeraVe. Zaradi posebne formule se hranila v izdelkih CeraVe postopoma sproščajo v kožo v 24 do 48 urah. Poleg ceramidov izdelki CeraVe vsebujejo še druge naravne sestavine, 例如 Niacinamidi (vitamin B3), salicilna in hialuronska kislina, ki še dodatno prispevajo k vlaženju kože. Hkrati so brez vonja, zelo blagi in hipoalergeni, namenjeni občutljivi koži.
Kako je CeraVe postal kultna kozmetika v generaciji Z
Čeprav je bila kozmetika 塞拉维 ustanovljena že leta 2005, pa je svoj razcvet in prepoznavnost po vsem svetu dobila šele v zadnjih nekaj letih. Postala je namreč prava kultna uspešnica v generaciji Z. Za ta status pa je v veliki meri zaslužno družbeno omrežje TikTok in njen uporabnik Hyram Yarbro. Yarbrojev račun na TikToku – @skincarebyhyram – ima skoraj 7 milijonov sledilcev, na njegovem kanalu YouTube pa več kot 4 milijone naročnikov. Kot kaže je TikTok postal ključni vir lepotnih informacij za ljudi, rojene med letoma 1996 in 2010. In ko je Yarbro v enem od svojih videov predstavil 15-letno blagovno znamko novemu potrošniškemu trgu, so pri L’Orealu zaznali njegov močan vpliv na generacijo Z, kateri pripada tudi sam. Yarbro pravi, da večina kozmetičnih proizvajalcev napačno predpostavlja, da se generacija Z osredotoča na barvo, vonje in vizualno estetiko ličil. Generacija Z se po njegovem mnenju namreč bolj ukvarja z zdravjem, nego kože in sestavinami, ki so v kozmetiki.
@skincarebyhyram #AD Skin care dance with @cerave @charlidamelio @dermdoctor & @dermbeautydoc 😎🕺 #Cerave #ShareSkinCare
CeraVe prihaja v Slovenijo
Na slovenski trg prihaja osem izdelkov CereVe, ki so lahko del dnevne in nočne rutine čiščenja ter nege obraza in telesa. Gre za: vlažilno kremo, vlažilni losjon, vlažilno emulzijo za čiščenje, peneči gel za čiščenje, obnovitveno kremo za roke, vlažilno nego za obraz SPF 25, vlažilno nego za obraz in SA obnovitveno kremo za stopala. Poleg kakovostne in preproste sestave je znamka CeraVe priljubljena tudi zaradi cenovne dostopnosti in učinkovitosti pri reševanju težav s suho, občutljivo kožo.