fbpx

如何根据肢体语言识别撒谎者?专家解答

如何根据肢体语言识别撒谎者?专家解答

我们很清楚,有些谎言就是谎言,但在某些情况下,要划清界限并找到谎言是什么问题的答案要困难得多。如何根据肢体语言识别撒谎者,这是一个哲学问题,在一定程度上也可以用科学来回答。

Kako prepoznaš, da nekdo laže, glede na njegovo telesno govorico, je vprašanje, ki ponuja nekaj možnih odgovorov. In noben ni zanesljiv, saj je težko najti preprosto formulo, ki bi zanesljivo odgovorila, kdo je lažnivec.

Nekatere analize so namreč pokazale, da obstajajo štirje vzorci v jeziku laganja, ki lahko pomagajo pri tem, da opazimo prevaro. O njih v poučnem in koristnem TED govoru govori Noah Zendna, mi vam pa predstavljamo še druge vzorce, ki imajo za sabo podporo strokovnjakov.

Premikanje rok

Ko govorimo, pogosto uporabljamo tudi geste z rokami. Ko pa nekdo laže, je gest z rokami občutno manj. Razlog za to naj bi se skrival v dejstvu, da je laž kognitivno naporen proces in moramo takrat vso energijo usmeriti v to, da jo izvedemo pravilno. Zato na geste z rokami enostavno pozabimo.

Lažnivca je včasih možno odkriti tudi iz telesne govorice.
Lažnivca je včasih možno odkriti tudi iz telesne govorice.

Mencanje

Če nekdo laže, bo zelo verjetno mencal z dlanmi, si navijal lase okoli prsta, tresel z nogo ali kaj podobnega. Ko lažemo, naš živčni sistem deluje v večji prestavi, zaradi česar smo tudi bolj 紧张的 in odvečno energijo pogosto prelevimo v gibanje in mencanje.

Pretiran očesni stik

Ko lažemo, naj bi bili manj spontani pri naši telesni govorici. Pogosto namenoma pretirano vzdržujemo očesni stik in ravno to velikokrat izda lažnivca.

Stiskanje ustnic

Če nekdo zelo stiska ustnice, je to lahko znak, da mu je zelo nelagodno. Pogosto je to tudi znak, da laže ali nekaj prekriva. Seveda pa ne moremo tega sklepati zgolj na podlagi enega znaka, temveč skupka večih.

Če nekdo stiska ustnice, morda laže.
Če nekdo stiska ustnice, morda laže.

Visok glas

Ko smo nervozni (in ponavadi smo, če lažemo), se naše mišice domnevno nekoliko zategnejo, kar med drugim vpliva tudi na naše glasilke. Tako je med izrekom laži naš glas pogosto višji 照常。

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。