长期以来,社交网络不再只是娱乐,更是一种工具。尽管它们不会根除网站,但企业可以在网站上维护、招募和招募客户,因为他们可以与网站进行实时交流。病毒式传播的效果成为他们的梦遗。但在当今世界,仅有质量是不够的。同样重要的是时间维度,只有它才能让你真正可见。但黄金时段是什么时候呢?
Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.
阅读更多: 阅读习惯可以让你更有效率
Gotovo ste na kakšno izmed 研究 že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.
Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov 指导方针 za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so 算法 zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala 基石 oglaševanja na družbenih omrežjih.
改编并改编自:
fastcompany.com