fbpx

人们什么时候最常作弊?这是最关键的几年!

Pri katerih letih ljudje najbolj varamo?

人们什么时候最常作弊?这是英国在线约会门户网站 IllicitEncounters.com 提出的问题,在对其 100 万用户进行的一项调查中,得出的结论是,人们在十年之交,即 19 岁最容易出轨, 29、39、49 和 59 岁。但一年尤为关键……

Kdaj ljudje najpogosteje varajo svoje partnerje? Izsledki raziskave spletnega portala IllicitEncounters.com, v kateri je sodelovalo kar milijon uporabnikov, so pokazali, da so ljudje najbolj nagnjeni k varanju v letu pred okroglo obletnico, in sicer, ko so stari 29, 39, 49 in 59 let. To obdobje za mnoge predstavlja življenjsko prelomnico, zato se pojavi večja želja po iskanju novih izzivov in ljubezenskih dogodivščin.

Pri katerih letih smo ljudje najbolj nagnjeni k varanju?
Pri katerih letih smo ljudje najbolj nagnjeni k varanju?

Leto, ki se je izkazalo za najbolj ”nevarno”, je 39. Pri tej starosti je namreč največ ljudi zagrešilo prešuštvo. Gre za obdobje, ko imajo mnogi krizo srednjih let in začnejo koprneti po mladosti, drugi pa doživljajo svojo drugo mladost ter iščejo nove izzive in razburjenja. Številni varajo, da bi pritegnili pozornost, kar je posebno pogosto v zvezah, v katerih je eden izmed partnerjev prezaposlen oz. zanemarja svojo boljšo polovico, nekateri pa varajo tudi zaradi maščevanja.

阅读更多: 美好婚姻生活所必需的 11 件小而重要的事情

Varanje je pogosto pri ljudeh, ki niso dosegli čustvene zrelosti.
Varanje je pogosto pri ljudeh, ki niso dosegli čustvene zrelosti.

Največ prešuštva je sicer poleg tistih, ki so stari 39 let, med starimi 49 in 29 let (drugo in tretje mesto). Za najbolj kritično obdobje v letu se je izkazalo 夏天. Tedaj so ljudje za kar 25 odstotkov bolj naklonjeni varanju, je pokazala raziskava IllicitEncounters.com, ki je razkrila tudi najpogostejše vzroke varanja.

Najpogostejši vzroki varanja:

  • pomanjkanje vznemirjenja in strasti med rjuhami (76 odstotkov)
  • ”priložnost dela tatu” (54 odstotkov)
  • dolgčas v zvezi (46 odstotkov)
  • ponovna vzpostavitev stika z bivšo ljubeznijo na družbenem omrežju (28 odstotkov)
  • želja po spremembi (22 odstotkov)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。