fbpx

H&M Conscious Exclusive 秋冬系列探索“浪费”之美

在 H&M Conscious Exclusive 2020 秋冬系列中,精美单品均采用从废物中提取的可持续材料制成。通常被扔掉的东西被有意地变成了值得爱和珍惜的宝藏。这使我们能够认识到浪费的潜力,并受到重复利用物品的创造力的启发。 Conscious Exclusive 2020 秋冬系列将于 12 月 1 日起在 hm.com 发售。

收藏 H&M Conscious Exclusive A/W20, ki dobesedno ustvarja lepoto iz odpadkov, vključuje inovativne tkanine in procese, ki spreminjajo odpadke rastlinskega izvora v naravna vlakna, tkanine iz trajnostno pridobljene lesne kaše ali pa uporabljajo edinstven proces “garment-to-garment”. Materiale lahko najdemo v ženskih oblačilih, kot so razkošne večerne obleke v črnem in zelenem žakardnem taftu, rumenem žakardu ali okrašenem s prašno zelenimi rožami, pomešanimi z obsežnimi zgornjimi deli in krojenimi detajli. Dramatičen volumen, mehke strukturirane oblike in glamurozni naborki v močnem podtonu ustvarijo temno privlačen videz in občutek. V kolekcijo Conscious Exclusive se vračajo moška oblačila, s klasičnim smokingom, luksuzno obleko, srajco in jakno v rumenem žakardu.

Modni dodatki vključujejo drzne kratke ogrlice, uhane sponke za čevlje iz recikliranih kovin 太阳镜, narejena iz materiala Made of Air®, ki je delno izdelan iz odpadne biomase. so narejeni tako, da jih lahko nosite kot odprte natikače (“mules”) ali kot škornje z odstranljivim delom, narejenim iz veganskega usnja VEGEA™, delno izdelanega iz vinskih stranskih izdelkov. Za potiske v celotni kolekciji so navdih črpali s cvetličnih tapet ali tapserije iz preteklih dni, medtem ko cvetlični našitki in vešče aludirajo tako na življenje, kot tudi propadanje.

Kampanja Conscious Exclusive A/W20 nas spodbuja, da “nosimo odpadke” in spremenimo modo. Zvezda kampanje je Zinnia Kumar, rojena Avstralka, ki v Londonu dela kot ekologinja, aktivistka in manekenka, ki dodaja: “Navdušena sem, da sem lahko del kampanje Conscious Exclusive, še posebej, ker H&M utira pot trajnostnim kolekcijam, da postanejo norma industrije. Kot potrošniki nam ne bo več treba izbirati med modo in trajnostnostjo, saj bosta postali eno. Kot ekologinja, ki dela v svetu mode, me to navdaja z upanjem.” 

更多信息

hm.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。