fbpx

Ljudje, ki zjutraj postiljajo posteljo, več seksajo!

Psihologi trdijo, da lahko ta majhna navada popolnoma spremeni tvoje življenje … in veliko pove tudi o tvoji osebnosti.

Znanstveniki so ugotovili, da postiljanje postelje ni zgolj osebna preferenca, ampak lahko veliko pove tudi o osebnosti človeka.
Po podatkih raziskave spletne strani Sleepopolis so raziskovalci ugotovili, da so ljudje, ki postiljajo posteljo, 喜欢冒险的, 善于交际的 和 自信的, medtem ko so ljudje, ki postelje ne postiljajo, domnevno 害羞的, 好奇的 和 讽刺的.

Prav tako naj bi bile tiste osebe, ki postiljajo posteljo, jutranji tip, 哪个 ne potrebuje budilke. Verjetno delajo na področjih, povezanih z zdravstom 或者 技术. Tisti, ki ne postiljajo postelje, so 夜鸟, ki se težko prebudijo, zato potrebujejo budilko. Nagnjeni naj bi bili tudi k prestavljanju alarma. Delajo verjetno na področju 金融.

To o tvoji osebnosti pove ta navada!
To o tvoji osebnosti pove ta navada!

Zanimivo je, da so znanstveniki ugotovili tudi, da osebe, ki postiljajo posteljo, imajo spolne odnose trikrat na teden, medtem ko skupina ljudi, ki postelje ne postilja, le 两次.
Jutranje navade naj bi bile povezane tudi z glasbenimfilmskim okusom – tisti, ki pospravljajo posteljo, imajo radi Igre lakote, romantične filme in džez glasbo. Skupina, ki ne postilja postelje, posluša rock, gleda Seinfeld in komedije.

Zakaj naj bi bilo dobro, da zjutraj postiljaš posteljo?
Zakaj naj bi bilo dobro, da zjutraj postiljaš posteljo?

Zakaj naj bi bilo dobro, da zjutraj postiljaš posteljo?

1. Stanje postelje je stanje tvojega uma. Obstaja prepričanje, da je življenjski prostor odraz človekovega uma. Tisti, ki imajo radi urejeno posteljo, imajo radi red v svojem življenju.

2. Če pospraviš posteljo, se počutiš koristneje, ker veš, da si že takoj zjutraj zaključil/-a eno obveznost. Lažje naj bi nadaljeval/-a z drugimi opravili.

3. Pospravljena postelja je odraz sreče in poduktivnosti. Ljudje, ki postiljajo posteljo, naj bi bili srečnejši.

更多信息

更多信息:
sleepopolis.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。