品牌在营销活动上投入大量资金。他们的标志从四面八方攻击我们,因此它们已经在我们的潜意识中根深蒂固,这并不罕见。
公司 Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory,此时它是 156 Američanov, starih med 20 和 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.
Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.
Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila 颜色, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.
Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.
苹果
阿迪达斯
汉堡王
星巴克
Domino’s Pizza
Foot Locker
Target
宜家
7Eleven
Walmart
更多信息:
signs.com