美泰在四分之三个多世纪前(1939 年)推出了其著名的 View-Master 立体玩具,但今天它又重返儿童房,因为这家世界著名的玩具制造商在谷歌的帮助下将其升级到了前者的3D显示图像使用滤色片而不是虚拟现实显示。再见游乐场。
美泰 和 谷歌 sta obudila stereoskopsko igračo View-Master in ji z nadgradnjo omogočila, da doživlja drugo pomlad. Po novem gre namreč za naglavna očala, ki popeljejo v 虚拟现实, ki pa je popolnoma prilagojena otrokom, kar jo razlikuje od npr. Oculus Rifta, čeprav si delita sličen videz. Medtem, ko je Mattel pristavil svojo znamenito igračo, je Googlov doprinos znanje in tehnologija njihovega naglavnega pripomočka iz kartona, Cardboard VR za pametne telefone.
In da, prav ste sklepali, igrača, če ji sploh še lahko tako rečemo, bo delovala s pomočjo kateregakoli pametnega telefona, ki bo zdrsnil v ”okvir” (nekoč smo vstavljali okrogle kartončke s sličicami, danes je to telefon in pripadajoča 应用), kot je to v navadi tudi pri Cardboardu VR. View-Master za otroke digitalne dobe se na prodajnih policah pričakuje jeseni (enkrat oktobra), trgovci pa bodo zanj zahtevali preračunanih 25欧元. Očala bodo otroke popeljala na vse možne konce, tudi na ulice Pariza, na otok Alkatraz (ob obali San Francisca) in celo v osončje. In medtem, ko bodo nekateri prizori osnovani na resničnih prizor, bodo takšni, kot je npr. potovanje med galaksijami, podprti s CGI tehnologijo.
阅读更多: 微软:HoloLens眼镜正在改变我们看待世界的方式
Mattel zagotavlja, da je igrača varna za otroke od 7. leta starosti dalje in naj ne bi povzročala omotičnosti, kar je velikokrat primer pri podobnih produktih na trgu. Sicer pa View-Master, kot rečeno star že tričetrt stoletja, ni bil vedno samo igrača. V 2. svetovni vojni ga je ameriška vojska uporabljala za opazovanje morebitne prisotnosti sovražnih letal, preden so se njihovi vojaki vkrcali na svoje. Uporabljala pa ga je tudi 药品, posebej pred operacijami. Kje so potem šele meje za View-Master 2.0?