自 2013 年以来,麦当劳将首次改变其全球快餐店的包装图形外观。带有干净、简单和彩色图形的新纸袋、纸罐和食品包装将于 2016 年底到达麦当劳餐厅。
Mantra “manj je več” se je prijela tudi nove grafične podobe embalaže, ki so jo za 麦当劳 oblikovali v ameriški agenciji Boxer. Nova podoba je preprosta in sledi novi viziji McDonaldsa, ki stremi k sodobnemu 确实如此 zavzel za izboljšanje svojih storitev in hrane.
Na rjavih papirnatih vrečkah in škatlah za hrano, ki jo obiskovalci McDonaldsove restavracije vzamejo s seboj, ter belih lončkih s pijačo izstopajo McDonaldsov logotip in imena njegovih hamburgerjev v neonsko oranžni, živo rožnati, rdeči, nebeško modri in strupeno zeleni barvi v za McDonald’s značilni, a tokrat odebeljeni pisavi. Dinamični napisi se igrivo nadaljujejo čez robove embalaže. Ker so vodilni pri McDonaldsu prepričani, da njihove embalaže predstavljajo nekakšen reklamni pano, je nova podoba preprosta, očiščena, izstopajoča in barvita.
阅读更多: McSki:麦当劳提供滑雪版 McDrive
Cilj, ki si ga McDonald’s prizadeva doseči do konca leta 2020, je, da bi vso njegovo embalažo izdelali iz recikliranih materialov. Čeprav je pod do tja še dolga, je podjetje ob predstavitvi nove embalaže sodelovalo s študenti Univerze v Miamiju, ki so iz nove embalaže McDonaldsa ustvarili modne dodatke.
Medtem ko je nova embalaža že v ameriških restavracijah hitre prehrane McDonald’s, pa jih bodo v ostale restavracije po svetu postopoma uvozili 直到2016年底.
Deluje, kot da je šla nova grafična podoba McDonaldsove embalaže na dieto, ampak bo prepričala tudi ljudi, da se obetajo pozitivne spremembe tudi na področju hrane, ki jo ponujajo?