对于那些老骨头,迈凯伦生产了迈凯伦 570GT 车型,这是一款以其舒适性和宽敞性令人惊叹的超级跑车。中置发动机的两人座是为了日常使用而设计的,所以在后面等待着我们的是一个惊喜,那里隐藏着后备箱,里面有一个相当大的洞,这是我们在这种类型的车上不习惯的。迈凯伦 570GT 是一款想要与普通汽车并驾齐驱的超级跑车。
McLaren 570GT je superšportnik, ki preseneti z udobjem in prostornostjo. Pozitivno presenečenje nas čaka zadaj, kjer najdemo kar nekaj prtljažnega prostora. Ima sredinsko nameščen motor in želi Porscheju 911 vzeti naziv najbolj udobnega in vsestransko uporabnega športnika. Zato ne preseneča, da so mu namenili kar precej odlagalnih površin in odmerili prtljažnik, s katerimi se sicer ponašajo manjši mestni avtomobili (220 litrov). Še 150 litrov doda prtljažnik v nosu. Kljub temu ostaja 570GT zmogljiv stroj.
阅读更多: 迈凯伦 650S GT3:首次亮相就展现出锋芒的赛车
McLaren bo svojega najbolj udobnega in najbolj prostornega superšportnika dostavil na avtosalon v Ženevo. GT pa ni oznaka za GT赛车, kot ste morda slutili, pač pa za 豪华旅行车. Ponaša se s stekleno panoramsko streho, ki daje dodaten občutek prostornosti. Oblečen je v usnje, vključno z zadnjim prostorom za prtljago. McLaren je ob tej priložnosti izdelal tudi potovalni set, ki ga bo ponudil kupcem modela 570GT. Zadnje steklo (ta se ponašajo s posebno zvočno izolacijo in solarnim vmesnikom) se odpira vstran in kot nekakšna steklena loputa omogoča dostop do prtljažnega prostora s strani. Na drugem koncu se pod pokrovom 1350-kilogramskega športnika skriva 3,8-litrski twin-turbo V8-motor s 570 konjskimi močmi oziroma 419 kilovati ter 600牛米扭矩.
Pospešek do stotice je 3.4秒 (0,2 sekunde več kot pri modelu 560S), do dvestotice pa potegne v manj kot desetih. Števec reče stop šele pri 328 公里/小时, v skladu s filozofijo vsestranske uporabnosti pa je tudi nekoliko manj požrešen kot tovrstni avtomobili in golta zgolj 10,7 litra goriva na 100 kilometrov. Britanska znamka športnih avtomobilov se bo od njega ločila za nekaj manj kot 200 tisoč evrov. Za povečano udobje so vzmetenje spredaj omehčali za 15, zadaj pa za 10 odstotkov. Malce več limuzinskega duha so mu vdihnili tudi s tem, da 排气系统 ne ”bruha ognja”, ampak je pohlevnejši, torej tišji in prijaznejši. Pelje se na Pirellijevih pnevmatikah P Zero, ki ”popivnajo” večino hrupa. Če se kaj preveč decibelov prebije v potovalno kabino, pa jih lahko preglasite z 12-zvočnim sistemom Bower & Wilkins (1280W stereo sistem).
更多信息:
迈凯伦汽车网