雷诺很快将向买家提供更新的梅甘娜 RS,该车将具有更强的动力和性能,并且在未来几个月内,他们将在纽博格林赛道上超越西雅特的记录。 2.0升涡轮汽油发动机可输出275马力,运动杯底盘、Akrapovič排气管和Öhlins减震器是标准装备的一部分。在斯洛文尼亚,限量系列车辆将从七月初开始销售。
雷诺 že kar nekaj časa izraža željo po odvzemu titule najhitreješega serijskega avtomobila s pogonom na prednji kolesni par na slavnem Nordschleife iz rok seat leona cupre. In ravno to je naloga prenovljenega megana R.S., ki so mu dodali še končnico 275 trophy.
Ta nakazuje, da 2,0-litrski turbobencinar sedaj zmore 202 kW ali 275 KM, s serijskim paketom športnega podvozja cup. Poleg tega pa so za doseg tako željenega časa pod 7:45, pa so v sodelovanju s priznanimi partnerji del serijske opreme tudi: izpušni sistem Akrapovič, blažilniki Öhlins ter super zmogljive pnevmatike znamke Michelin.
Na voljo na 20 trgih, med drugim tudi pri nas
Megane R.S. 275 Trophy bo na voljo samo v približno dvajsetih državah na petih celinah: Avstraliji, Združenem kraljestvu, Maleziji, Nemčiji, Južnoafriški republiki, itn. V Sloveniji bo avto na prodaj od začetka julija.
阅读更多: 让新款雷诺梅甘娜诱惑您
Serijska so tudi 18英寸轮圈, ki jih na željo kupca zamenjajo nova 19-palčna črna lita platišča Speedline Turini, kakršna so sicer v rabi na dirkalnih izvedenkah modela Mégane. V notranjosti ima Mégane R.S. 275 Trophy školjkasta sedeža znamke Recaro s prevleko iz usnja in alkantare in rdečimi okrasnimi šivi. Enak motiv (šivov in napisov Renault Sport) pa najdemo tudi na zadnji klopi.
Med ostalimi detajli, s katerimi je ozaljšana notranjost, so z rdečimi šivi okrašena prevleka volana in manšeta ročne zavore iz alkantare ter glava prestavne ročice iz zamaka (zlitine cinka, aluminija, magnezija in bakra).
Cena za zdaj ostaja neznanka, bo pa tako kot megane RBR na voljo v omejeni seriji vozil.
更多信息请访问:
http://www.renault.si