fbpx

一家墨西哥航空公司用这则精彩的广告激怒了美国人

当关于移民和美国与墨西哥之间的隔离墙的争论仍在继续时,墨西哥航空公司墨西哥航空公司正在通过一则名为“DNA折扣”的新广告来激怒美国人。

V oglasu lahko vidimo prebivalce mesta Wharton v Teksasu, ki podajo o Mehiki in njenih državljanih določena (ostra) mnenja. Oglas sicer navrže tudi nekaj splošnih dejstev o zgodovini preseljevanja iz Mehike v ZDA in ugotavlja, da imajo v mnogih južnih in jugozahodnih državah ZDA njihovi prebivalci v bistvu mehiške korenine.
Stvari se obrnejo, ko mehiška letalska družba Aeromexico razkrije, da ponuja Američanom popust na let, ta pa temelji na količini mehiške DNK, ki jo imajo prebivalci mesta Whatron (to pomeni, da 18 odstotkom mehiške DNK ustreza 18-odstotni popust). Mnenja Američanov se tako takoj spremenijo. Kot pravi eden med njimi: “Rad imam popuste!”

Koliko odstotkov mehiške DNK je v Američanih, ki živijo v južnih državah ZDA?
Koliko odstotkov mehiške DNK je v Američanih, ki živijo v južnih državah ZDA?

V tako briljantnem oglasu je težko reči, ali so to resnični prebivalci Whartona ali le igralci, in ali je ta stvar s popusti in DNK-jem resnična, ali je le satira. Aeromexico, ki se je že sicer pred tem lotila političnih tematik, oglasa ni posebej komentirala.
Kakorkoli, gre za res odlično potezo, ki spodkopava strupenost mnogih Američanov, do katere pride, ko se omeni njihove južne sosede. In to oglas stori brez neposredne omembe političnih nemirov, zidu ali celo ameriškega predsednika Trumpa. Namesto tega usmerja energijo v sožitje v skupnosti, vključno s sloganom “There are no borders within us” (V nas ni meja).

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。