可以说,唯雅诺已经成长、成熟了。并不是说它过去很小或很年轻,而是新一代,称为V级,实际上让它看起来像这样。按照比例,它的长度已拉长,现长达5.14米。除了经典版本外,现在还提供更长和更短的版本。有三种发动机可供选择,两种变速箱,后来还有两种驱动器。
Novi razred V je predhodniku podoben samo po oblikovni gmoti, vse ostalo pa je bilo skreirano na novo. Prednji del je tako oblikovan zelo avtomobilsko, kar je bil tudi eden od poudarkov, saj so želeli pri Daimlerju V-ja odmakniti od kombijev in ga povsem približati osebnim vozilom.
Za novi V tako pravijo da ponuja vso udobje kot ga hišne limuzine, tudi paradni – S级. Prednji del zaznamujejo velika količina kroma, LED日间行车灯 (ne pri vseh različicah) in pa velika zvezda. Na zadku pa novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, zaradi katerega je nalaganje manjših predmetov na ozkih parkiriščih močno olajšano.
Na voljo sta dve različici in sicer V in avantgarde, slednja je še nekoliko bolj elegantna, proti doplačilu pa sta na voljo tudi paketa sport in design ter različica edition1, ki pa ponuja vso udobje poslovnega razreda, kar v potniški kabini pomeni ločene foteljaste in vrtljive sedeže, poleg funkcije ogrevanja pa tudi funkcijo masaže in hlajenja pri sedežih v prvi vrsti ter ločeno samodejno klimo v potniškem prostoru.
Notranjost je z izjemo višjega vstopanja in sedenja izredno udobna, spisek dodatne opreme pa je po novem približno enako dolg in raznolik kot pri največjih hišnih limuzinah. Razred V, pa je v vožnji tudi podobno udoben.
Pri opremi je na voljo vsa udobnostna oprema kot tudi asistenčni sistemi, ki smo jih vajeni že od drugi modelov s trikrako zvezdo na nosu, omeniti pa velja sisteme: collision prevention assist, pre safe in distronic plus, poleg tega pa tudi paket za parkiranje 和 360 stopinjsko kamero.
Pri motorjih je vse v dizelskih barvah, saj so na voljo tri različice 2,1-litrskega CDI oziroma BlueTec motorja, ki zmore 100-, 120- ali 140 kW (slednji kratkotrajno celo 150 kW). Pogon je speljan na zadnji kolesni par, prihodnje leto marca pa bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom, še pred tem pa v uvodu omenjena krajša in daljša karoserijska različica. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa tega zamenja znana in čislana 7G-Tronic plus prestavna avtomatika.
阅读更多: 梅赛德斯 C 级车配备了运动背包
Razred V je na voljo v izvedbi s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži, za tretjo vrsto pa je lahko tudi uporaben sistem zabojev in pregrad, s katerimi je prtljažnik mogoče še bolje izrabiti. Novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, prtljažna vrata pa so lahko tudi električno pomična.
价格起始于 40 tisoč evrih, sami (uvoznik ) pa pravijo da takšen “s polno opremo”, stane 50 evrskih tisočakov. Doplačilo za 版本 avantgarde 总数是 7.310 evrov, doplačilo za zmogljivejša motorja pa znaša tisoč oziroma sedem tisoč 欧元。
更多信息:
www.mercedes.si