界限在哪里?米莉·鲍比·布朗 (Millie Bobby Brown) 是 Netflix 剧集《怪奇物语》中的年轻明星,也是 Calvin Klein 时装屋的新代言人。这是创意总监拉夫·西蒙斯 (Raf Simons) 担任新职务后的首个广告活动,他将年龄限制大幅降低。太多了?儿童会成为针对成年女性的运动的固定内容吗?
拉夫·西蒙斯 se nikoli ni zadovoljil z ustaljenimi modnimi praksami, zato je bilo njegovi prvi kampanji v vlogi kreativnega direktorja modne hiše 卡尔文·克莱恩 (prej je bil kreativni direktor Diorja) usojeno, da bo dvignila veliko prahu. Povlekel je drzno potezo in za zaščitni obraz svoje debitantske kampanje v novi vlogi izbral mlado zvezdnico serije Stranger Things Millie Bobby Brown, ki šteje rosnih 12 let. Ta je na svojem Instagram profilu, ki ima 2,5 milijona sledilcev, ob sliki iz kampanje zapisala, da je nad izbiro počaščena. Pred tem je pozirala že za revijo Interview.
阅读更多: Calvin Klein 和 Kendall Jenner 拍摄令人发痒的内衣广告
Poleg nje v kampanji za linijo Calvin Klein By Appointment, ki trenutno šteje 14 videzov in stavi na značaj posameznika in je oblikovana v čast ameriškim ženskam, nastopajo še znane Natalie Westling, Lineisy Montero, Abbey Lee Kershaw in Kiki Willems. Kmalu se v New Yorku obeta tudi prva modna revija, ki jo bo pripravil Simons.
Galerija – iz kolekcije Calvin Klein By Appointment:
更多信息:
explore.calvinklein.com