fbpx

Mortadeljada 2012 v Ljubljani

Klub goriških študentov (KGŠ) tudi letošnjo zimo preganja na prijeten in zabaven način in sicer s svojo osemnajsto tradicionalno prireditvijo imenovano Mortadeljada. Ta največja primorska »fešta« vsako leto, po zimskem izpitnem obdobju, prebudi ...

重要信息
什么时候?
在哪里?
卢布尔雅那经济展览中心
组织者
脸书活动
入场费
6€ v predprodaji, 8€ na dan dogodka, 5€ za člane KGŠ

Klub goriških študentov (KGŠ) tudi letošnjo zimo preganja na prijeten in zabaven način in sicer s svojo osemnajsto tradicionalno prireditvijo imenovano Mortadeljada. Ta največja primorska »fešta« vsako leto, po zimskem izpitnem obdobju, prebudi slovenske študente in jih privabi v center dobre volje, glasbe, hrane, pijače in družbe. Seveda ni 摩塔德尔加德 brez okusne mortadele, ki jo vsako leto postrežejo vsem obiskovalcem.

Mortadeljada bo pričarala nepozabno zabavo in kulinarične užitke v treh mestih po Sloveniji, Novi Gorici, Kopru in Ljubljani s pričetkom ob 20. uri.

Otvoritev Mortadeljade v Novi Gorici
开幕 Mortadeljada tour 2012 bo 14. marca v Novogoriškem klubu Marco Polo s skupinama Kingston 用户, za animacijo pa bo poskrbel DJ Riki.

Mortadeljada v Kopru
21. marca v Planetu Tuš bodo zbrane zabavali skupini Flirrt Zmelkoow.

Cene vstopnic v Kopru in Novi Gorici: 4€ v predprodaji, 5€ na dan dogodka, 3€ za člane KGŠ
Prodajna mesta: poslovalnice M-servisa in info točka KGŠ

Mortadeljada v Ljubljani
经济展览中心28. marca postalo prizorišče zadnjega in največjega dela letošnje 摩塔德尔加德. MI2, Big Foot Mama, Low Peak Charlie Corvus bodo glasbene skupine večera.
 
Vstopnina v Ljubljani: 6€ v predprodaji, 8€ na dan dogodka, 5€ za člane KGŠ
Prodajna mesta: na vseh prodajnih mestih Eventima (Pošta Slovenije, Petrol, Mercator Hipermarketi itd. in na www.eventim.si), na info točki KGŠ in v vseh poslovalnicah M-servisa.

Klub goriških študentov
(KGŠ) pa tudi letos ni pozabil na tiste v stiski, saj bo delež od prodaje vstopnic namenjen v dobrodelne namene. Del bo namenjen za počitnice otrok ogroženih družin, del pa zavetiščem za živali.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。