fbpx

科学揭示室内空间的最佳色彩

选择颜色可能是一场真正的噩梦。尤其是当人们在最初的兴奋之后,开始意识到朝错误方向迈出的一小步可能会导致多年的不满。如果您正在考虑春季美白,这篇文章非常适合您。科学家表示,请继续阅读,找出最适合室内空间的颜色。

Najboljše barve za hišne prostore:

Spalnica: pepelnato modra

Modro povezujemo z občutkom pomirjenosti in počitka. Spalnica, je morda najpomembnejši prostor v hiši, saj nam omogoča, da si odpočijemo in se napolnimo z energijo. Za ta prostor uporabite nežne tone pepelnato modre, ki spominja na spokojno mračno nebo. Izogibajte se kričečim odtenkom.

Spalnica v nežno modri barvi
Spalnica v nežno modri barvi

Pisarna: olivno zelena

Zelena barva se povezuje z ustvarjalnim mišljenjem. Domačo pisarno lahko tako prepleskate v najrazličnejše odtenke zelene, še posebej lepa izpade nežna olivno zelena barva. Če vam slednja ni pri srcu, lahko uporabite tudi druge odtenke ali barve, a v nobenem primeru ne prebarvajte pisarne rdeče.

Zelena spodbuja miselne procese
Zelena spodbuja miselne procese.

Kuhinja: makovo rdeča

Kuhinja v nasprotju s spalnico in pisarno dovoljuje malo več izrazne svobode. Je prostor, kjer se dnevno vršijo ustvarjalne aktivnosti, zato je izbira barv zelo široka. Priporočamo makovo rdečo, ki bo prostoru dodala topel pridih. Izogibajte se zeleno rumenim odtenkom, saj ti evolucijsko zavirajo apetit.

Kuhinja dovoljuje več svobode pri izbiri barv
Kuhinja dovoljuje več svobode pri izbiri barv.

Kopalnica: rožnata

Čeprav so kopalnice klasično opremljene v beli barvi, pa lahko mirno posežete po alternativi. Problem bele barve je, da hitro privede do občutka sterilnosti, poleg tega pa se na njej pozna vsak madež. Če se tem neprijetnostim želite izogniti, vam priporočamo, da kopalnico opremite z rožnatimi ploščicami.

Nežna rožnata
Nežna rožnata

Dnevna soba: bela

V nasprotju s kopalnico bo dnevni sobi belina dodala širino in odprtost, poleg tega pa bo pripomogla k boljši osvetlitvi prostora.

阅读更多: Ikea prestavila kuhinjo iz recikliranih plastenk

Bela dnevna soba daje občutek prostranosti
Bela dnevna soba daje občutek prostranosti.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。