您是否想知道哪辆法拉利赛车或底盘赢得了最多的比赛胜利?这不是一级方程式赛车,而是底盘编号0672,其下隐藏着625/250 TRC型号。该车型的历史可以追溯到 1957 年,当时法拉利为著名赛车手约翰·冯·诺依曼 (John von Neumann) 生产了这款车型。
Tako kot model 625 TRC je imel tudi ta vgrajen 2,5-litrski štirivaljnik, ki se je pred tem kalil na dirkah Le Mansa, vendar je tega kasneje na Johnovo željo in s pomočjo vodje dirkaškega moštva Richija Shoehorna zamenjal veliki V-12 motor, s katerim je bil pripravljen za velike zmage.
Tako motoriziran je nato zmagal na dirkah za veliko nagrado Mehike (grand prix mexico), na legendarnem dirkališču Laguna Seca, kakor tudi V Salt Lake Cityu, Riversideu, Nassau, Santa Barbari, Palm Springsu, Pomoni, Sacramentu…spisek pa se nadaljuje skoraj v nedogled. Tako je nizal zmago za zmago tudi še po letu 1961, ko so ga prodali Otto Zipperju, tako da je tudi leta 1962 zmagoval kot za šalo z novim voznikom za volanom.
这是正确的 pet let zmagoval največje dirke praktično nespremenjen, kar je danes z izredno hitrim napredkom v avto-moto športu praktično nepojmljivo.
Vir: Petrolicious