德国正在开发由燃料电池驱动的客运列车。该类型的第一批列车是由法国阿尔斯通公司制造的。 Coradia iLint 列车将于 2017 年 12 月在德国轨道上载运第一批乘客,即布克斯特胡德 - 不来梅沃尔德 - 不来梅港 - 库克斯港路线,在此之前零排放列车将进行快速测试。
在德国 bodo od leta 2017 po tirih vozili tudi potniški vlaki na gorivne celice, točneje na vodikove celice. Prve tovrstne vlake, Coradia iLint, 这是 Alstom predstavil na berlinskem sejmu InnoTrans.
Vlak električno energijo pridobiva s pomočjo vodika v rezervoarju na strehi in kisika v zraku ter hrani dovolj ‘goriva’ za 800公里 (odvečno energijo hrani v 锂离子电池). Edini emisiji, ki ju vlak proizvaja, sta kondenzirana voda in para. Najvišja hitrost, ki jo lahko dosega vlak, znaša 140公里/小时, prepeljal pa bo lahko do 300名乘客.
阅读更多: 火车冲浪或火车冲浪——让俄罗斯青少年疯狂的热潮
Prvi vlak na vodikove celice bo prve potnike zapeljal šele 2017年12月, in sicer na relaciji Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven (Spodnja Saška), pred tem pa bodo 14 vlakov, s katerimi želijo oblasti ponuditi alternativo 4000 dizelskim vlakom, ki so trenutno v obtoku v Nemčiji – ti so okolju precej manj prijazni, hkrati pa povzročajo veliko zvočnega onesnaževanja –, obsežno testirali. Nemčija je sicer nedavno sprejel drzen načrt, s katerim želi, da bodo vsi novoregistrirani avtomobili leta 2030 brezemisijski.
Galerija – okolju prijazen vlak Coradia iLint:
更多信息:
alstom.com