尽管品牌和商业化因其在全球范围内的创造性媒体方法而值得称赞,但设计师贾斯汀·普兰克特 (Justin Plunkett) 警告说,它们可能会对我们的景观产生负面影响。这一系列名为“Con/struct”的照片生动地证明了他的观点是多么正确。
Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.
阅读更多: 才华横溢的摄影师奥列格·奥普里斯科 (Oleg Oprisco) 坚信模拟并拒绝人工
Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«