fbpx

Nike 创新谱系:不到 2 分钟即可了解 Nike 43 年运动鞋创新历程

43 let, kolikor nas podjetje Nike že zalaga z inovativno športno obutvijo, je londonski animacijski studio Golden Wolf stlačil v dvominutni video z naslovom »Nike Genealogy of Innovation« (»Rodoslovje Nikovih inovacij«). Potujemo v tempu stripovskega junaka Flasha, kar je nekako logično, saj zadnji predstavljeni model močno spominja na njegove zaščitne barve. 200 modelov, sedem 'generacij'. Just watch it!

耐克 ni samo znamka, Nike je način življenja. In 视频 je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.

阅读更多: Nike:舒适与金属潮流相结合的著名拖鞋

Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani 长的 图书 z istim naslovom.

Nikova zgodovina je res pisana.
Nikova zgodovina je res pisana.

Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!

更多信息

更多信息: 耐克网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。