43年来,只要耐克公司一直为我们提供创新的运动鞋,总部位于伦敦的动画工作室Golden Wolf就将其压缩成一个两分钟的视频,题为“耐克创新谱系”。我们按照漫画英雄闪电侠的步伐旅行,这在某种程度上是合乎逻辑的,因为最新推出的模型与他的标志性颜色非常相似。 200 款车型,七“代”。就看吧!
耐克 ni samo znamka, Nike je način življenja. In 视频 je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.
阅读更多: Nike:舒适与金属潮流相结合的著名拖鞋
Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani 长的 图书 z istim naslovom.
Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!
更多信息: 耐克网站