fbpx

具有标志性排版的可穿戴时尚创作

这一次,时尚界进入了书面文字、信件和信息的世界,这些文字、信件和信息可以被阅读并佩戴在著名时装设计师的新作品上。 Alexander Wang、Christian Dior、Celine、Erdem、Louis Vuitton、Masha Ma 和 Kenzo 等设计师都在自己的作品上留下了故事、口号或徽标。

Vsak dan preživimo veliko časa ob branju raznovrstnih besedil. Čeprav ne gre samo za branje knjig, revij in časopisov, smo obkroženi z različnimi oblikami besedil, s katerimi smo neprestano v stiku. Živimo v času blagovnih znamk, logotipov in znakov, ki jih označujejo. Tipografija se zgodi, ko misli pretvorimo v pisano besedo in zdi se, da se ji modna industrija ni mogla upreti. No, vsaj 亚历山大·王, 克里斯汀·迪奥, 席琳, Erdem, 路易威登, Masha Ma贤三 se ji niso mogli.

Pri Kenzu sta kreativna direktorja Humberto LeonCarol Lim šla korak dlje. Zavestno sta se odločila za spremembo in nekaj sezon popularen sweatshirt/pulover v stilu trenirke z istoimenskim logotipom zamenjala z aktivističnim napisom na majicah “No Fish No Nothing“. Navdih za novo kolekcijo pomlad/poletje 2014 sta črpala iz morskega sveta v sodelovanju z dobrodelno organizacijo Blue Marine Fundation pa želela opozoriti na onesnaženost morja in prekomerno lovljenje rib. Na roko napisana pisava odseva močno sporočilo problemov globalnega onesnaženja morja.

Kenzov "No Fish No Nothing".
Kenzov “No Fish No Nothing”.

Pri angleški modni hiši Erdem na majicah opazimo ljubezenska pisma, ki zaživijo prek ameriške poezije Emily DickinsonWalta Whitmana. Erdemova monokromatska kolekcija posnema upor angleškemu javnemu šolskemu sistemu z zamislijo o najstnici, ki se oblači kot fant. Posvoji njegov imeniten slog oblačenja, do vratu zapete bele srajce, uniformiran suknjič in oblačila s športnim pridihom. S svojim stilom in uporniškim obnašanjem vztraja, dokler se zares ne zaljubi.

Masha Ma je hitro rastoča modna blagovna znamka, ki je za sezono pomlad/poletje 2014 združila moči z angleškim grafičnim oblikovalcem in tipografom Nevillom Brodyjem ter oblikovala nov “vizualni jezik”. Kot pojasni Brody, na oblačilih ni vidnega besedila, ampak sta prednost dala obliki, ki komunicira sama zase.

V galeriji si oglejte nekaj modnih stvaritev, ki so vsekakor vredne ogleda in nakupa.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。