1997 年,丰田向世界推出了第一辆普锐斯,掀开了汽车历史的新篇章。随着年龄的增长,第四代混合动力技术先驱与我们同在,它是在全新的模块化新全球架构 (TNGA) 平台上设计的。而正如原车型的外观让我们惊喜一样,新款普锐斯的外观也让我们惊喜。适合这些年。
一个新的 丰田普锐斯 是为了 Toyoto, ki letno prodaj največ avtomobilov na svetu, verjetno najpomembnejše vozilo, pa ne toliko zaradi hibridne tehnologije in nadaljevanje te zgodbe, kot zavoljo modularne platforme TNGA, ki bo osnova za njene prihodnje modele in klestenje stroškov proizvodnje (novi Prius si bo delil dele in motorje z bodočimi modeli). Ta jim je dala več umetniške svobode ko gre za obliko, saj so lahko izdelali nov sistem hibridnega pogona.
Novi Prius, ki v dolžino meri 4.55米, v višino 1,49 m, v širino pa so mu namerili 1,77 metra, se oblikovno močno naslanja na model na gorivne celice Miraia in je precej bolj športnega videza kot predhodnik (letnik 2009), ponaša pa se tudi z izboljšanim elektromotorjem na litij-ionsko baterijo. Ta bo nekoliko manjši, bo pa imel Prius ”4” dodatno pogonsko enoto za zadnja kolesa, t.i. električni štirikolesni pogon pa bo ”operativen” do hitrosti 50公里/小时. Njegov partner bo 1,8-litrski bencinski V4 motor, skupno pa naj bi zmogla 110千瓦 moči. Za dostavo le-te na kolesa bo zadolžen CVT menjalnik. Sprva bo kupcem na voljo klasični hibrid, ki pa naj bi prihodnje leto dobil bratca v priključnem (plug-in) hibridu (njegov baterijski domet bo med 48 in 56 km).
Novemu Priusu so inženirji izboljšali vozne lastnosti, nova platforma je težišče postavila letvico nižje (to prinaša boljšo stabilnost in vodljivost) in oklestila težo vozila, boljši je krmilni mehanizem, tudi poraba pa naj bi ”upadla” za 15 odstotkov (na 3 litre goriva na 100 km).
阅读更多: 丰田终极多用途车 (UUV) – 终极小型货车
Brez ”prask” je ni odnesla niti notranjost, saj je potovalna kabina povsem nova in še bolj radodarna do potnikov. Poleg naštetega naj bi imel Prius kar 40-odstotni toplotni izkoristek motorja, kar je nov rekord med bencinarji, bo pa tudi tišji in enakomernejši. Na račun manjše hibridne baterije in novega zadnjega vzmetenja se je povečal njen prostor v prtljažniku, bolje pa so založili tudi varnostni paket opreme ”Toyota Safety Sense”, ki ima po novem 雷达巡航控制, medtem ko je sistem za zaznavanje nevarnosti trčenja bogatejši za zaznavanje pešcev.
更多信息:
丰田网