fbpx

新奥迪A4——奥迪第五代下金蛋的母鸡

新款奥迪A4

奥迪A4是这个来自因戈尔施塔特的德国品牌的最畅销车型,历史上首次联合推出轿车和旅行车。乍一看,新款奥迪A4并没有太大变化,但它比其前身更轻、更坚固、更有肌肉感。即使只是表面上的修饰,确实有很多新东西,但你不应该以貌取人。该车将于九月份的法兰克福车展上首次亮相,官方照片已经在这里。

新的 奥迪 A4 je predstavnik pete generacije sila uspešnega modela, zaradi katerega so si pri Audiju vedno meli roke. ”Ne menjaj konja, ki zmaguje”, so si verjetno mislili Nemci ko so ga načrtovali, zato nov dizajn tudi ne prinaša velikih odstopanj od predhodnika, so pa linije ostrejše in motorna maska agresivnejša. Večina sprememb se je zgodila v ”zaodrju”.


Sveži A4 je tako izdelan na osnovi MLB evo platforme, zaradi česar je ”shujšal” za 120 kilogramov in to kljub temu, da je za ped daljši kot ”četrti otrok” (za 2,1 centimetra, skupaj meri 473 cm), tudi medosna razdalja pa se je malce ”potegnila” glede na aktualni model in jo je je več za 1,2 centimetra (282 cm). V višino meri 143 cm, od boka do boka pa so mu namerili 184 cm. Zrasel je tudi prtljažnik.

Novi Audi A4 je bil delež en kup novosti, a spremembe v dizajnu so bile vendarle precej konzervativne, kar pa ni slabo.
Novi Audi A4 je bil delež en kup novosti, a spremembe v dizajnu so bile vendarle precej konzervativne, kar pa ni slabo.

A novinec (tako karavanska kot limuzinska različica) ima na razpolago ”le” 15 litrov več kot prej. Zakaj le? Ker so ga še več v Ingolstadtu žrtvovali na račun več prostora za glavo potnikov in noge. Novi preobleki sta dobila armaturna in nadzorna plošča, po novem je tu tudi 12,3-palčni virtualni prikazovalnik, prenove pa je bil deležen še tablični zaslon in 人机界面 za upravljanje s funkcijami na njem (možna kompatibilnost z Applovim infozabavnim sistemom 车载应用) pa krmilni sistem in sedeži. Novi so tudi matrični žarometi, 出色地 3D zvočni sistem, proti doplačilu pa bo za karavana na voljo tudi funkcija odpiranja zadnjih vrat z brco pod odbijačem.

阅读更多: 奥迪 Lunar Quattro - 奥迪会成为第一个在月球上行驶的汽车品牌吗?

Novi Audi A4 ima nekoliko večji prtljažnik in več prostora za noge potnikov.
Novi Audi A4 ima nekoliko večji prtljažnik in več prostora za noge potnikov.

V času poletni počitnic, ko se boste v kolonah prebijali na hrvaško obalo, boste želeli koristiti njegovo asistenčno tehnologijo, to je nov samodejni sistem za delovanje v gneči, ki bo brez pomoči voznika pri hitrosti pešca usmerjal vozilo in sam sledil avtomobilu pred njim. V izogib prometnim kaznim pa je tu 雷达巡航控制, ki je povezan z navigacijsko napravo in samodejno prilagaja hitrost prometnim omejitvam. Te bi sicer s poskočnim motorjem zlahka prekoračili. Pod pokrovom se namreč skriva sedem svežih pogonskih agregatov s turbo tehnologijo. Ti ponujajo več za manj. To je za četrtino več moči ob petini manj porabe goriva. Na voljo je četverica dizelskih TDI motorjev in trio TFSI bencinskih agregatov (od 148 KM/109 kW do 272 KM/200 kW).

Izbirali boste lahko med sedmerico pogonskih agregatov.
Izbirali boste lahko med sedmerico pogonskih agregatov.

Novinca med njimi sta 1,4-litrski TFSI bencinar s 148 konji in najmočnejša različica, 3,0-litrski TDI V6 motor z 215 konji. Za prenos moči bo pri vseh štirivaljnikih in bencinarjih skrbel 6速手动变速箱, za izbirčne pa bo tu samodejni 7 速 S 电子变速箱, ki bo standarden pri V6 različici, medtem ko bo 3,0-litrski dizelski V6 motor v paru z 8-stopenjskim Tiptronic menjalnikom in štirikolesnim pogonom quattro. Cena še ni znana, pri nas pa se A4 četrte generacije prodaja od 32 tisoč evrov dalje.

更多信息

更多信息: 
奥迪网站 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。