fbpx

新款奥迪R8:更锋利,更毒

奥迪R8

奥迪R8进行了小改款,触及了汽车的视觉部分,但其余大部分仍然代表着令人毛骨悚然的超级跑车R8。与传闻相反,R8 保留了自然吸气发动机,并没有采用增压 6 缸 V 型发动机。

Z vidika dizajna ima osveženi 奥迪R8 更多的 oster videz. Maska avtomobila se je razširila, od nje pa so ločili odprtine za vsesavanje zraka. Zadaj se odprtina za zrak razteza čez celoten zadek, usmernik zraka oziroma difuzor pa je še toliko bolj opazen. Osnovni Audi R8 ima posamezne dele karoserije obarvane v črno barvo z visokim sijajem, 奥迪 R8 V10 Performance Quattro, novo ime za Audi R8 V10 Plus, pa ima te karoserijske dele odete v mat titanovo barvo. Pri obeh modelih si lahko proti doplačilo izberemo karoserijske dele z izpostavljenimi karbonskimi vlakni. Po želji si lahko omislite še prednji usmernik zraka, narejen iz karbonskih vlaken in ojačenega polimera,这是为了 2 kilograma lažji od običajnega. Notranjost se ni veliko spremenila, na voljo pa so nekatere nove barvne kombinacije oblazinjenja.

Standardni Audi R8 ima 10-valjni V-motor s 562 konjskimi močmi550 njutonmetri navora. To pomeni, da ima 30 konjskih moči10 njutonmetrov navora več kot njegov predhodnik. S to močjo lahko R8 Coupe od 0100 公里/小时 加速进入 3.4秒 并在 3.5秒, če gre za različico z odprto streho (Spider). R8 s trdo streho doseže 324 km/h, Spider pa 322公里/小时.

奥迪R8
奥迪R8

Audi R8 V 10 Performance Quattro5.2升 10-valjni V-motor, ki ima po novem 612马力580 njutonmetrov navora. To pomeni, da ima 9 konjskih moči20 njutonmetrov več kot njegov predhodnik. Coupe potrebuje od 0100 km/h 3,1 sekunde, Spider pa 3.2秒. V prvem primeru znaša končna hitrost 331 km/h v drugem pa 329 km/h. Inženirji so se poigrali še z nastavitvami podvozja in tako poskrbeli, da se najmočnejši R8, ko začne zavirati pri 100 km/h, ustavi 1.5米 prej kot predhodnik, ko zavira pri 200 km/h, pa rabi kar 5米 manj za popolno zaustavitev v primerjavi s predhodnim modelom.

Galerija slik: Audi R8

更多信息

更多信息:
奥迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。