除了摩托车之外,道路上春天的预兆还有轿跑车。新款奥迪 R8 Spyder V10 是该级别车型目前库存中最好的一款。 0-100公里/小时仅需3.6秒,最高时速318公里/小时,540马力,这只是这辆引人注目的轿跑车技术数据的锦上添花,该车近日在纽交所国际车展上亮相。约克。
新的 Audi R8 Spyder V10 žene sredinsko nameščen atmosferski 5,2-litrski FSI-motor z dvojnim vbrizgavanjem, ki se dinamično odziva na položaj pedala na plin. Hrumeči zvok motorja je ojačan s športnim izpušnim sistemom, ki ustvarja oktanske simfonije, vredne Beethovna. Z močjo 540 KM (397 kW) in navorom 540 Nm pri 6500 vrtljajih na minuto zmore pospešek 3.6秒 do 100 km/h. Kot pokrivalo mu služi lahka platnena streha z elektro-hidravličnim pogonom, ki se odpre in zapre v 20 sekundah vse do hitrosti 50 km/h. Zadnje steklo je moč dvigniti in spustiti, če pa so vsa stekla dvignjena, je vrtinčenja vetra čez karoserijo bistveno manj. Manj je tudi porabe goriva glede na predhodnika, in sicer za 10 odstotkov (11,7 litra na 100 km, 277 gramov izpustov CO2 na kilometer).
阅读更多: 奥迪在斯洛文尼亚拍摄奥迪SQ7 TDI广告
Novi Audi R8 Spyder V10 tehta 1612 kilogramov. Dvosedežnik s konstrukcijo Audi Space Frame (ASF) iz kombinacije aluminija in ogljikovih vlaken so inženirji dodatno utrdili, predvsem pragove, okvir vetrobranskega stekla in A-stebričke. Moč na novo zasnovani pogon quattro z elektro-hidravlično lamelno sklopko na sprednji premi prenaša 7-stopenjski menjalnik S tronic z dvojno sklopko, ki se prestavlja električno ali ”by wire”. Sistem Audi drive select ponuja štiri režime, in sicer od izjemno dinamične do izjemno udobne vožnje. Če izberete usnjeni volan R8 Performance, se vam ”odklenejo” še trije vozni programi (suho, dež in sneg), ki omogočajo še natančnejše in stabilnejše upravljanje, prilagojeno trenutnim razmeram na cestišču. Novi Audi R8 Spyder V10 se ponaša z večfunkcijskimi in satelitskimi tipkami, s katerimi lahko voznik upravlja vse pomembne funkcije, ne da bi moral spustiti volan ali odtegniti pogled od dogajanja na cesti.
Najbolj ”svetla” točka kabine je 12,3-palčni, 100-odstotno digitalni virtualni prikazovalnik, ki servira vse informacije (vozna dinamika) v 3D-grafikah, dostojnih hollywoodskih studiev. Med serijsko opremo so pri 奥迪 vključili tudi 人机界面导航 plus z intuitivnim upravljanjem in funkcijo MMI touch, pa tudi mikrofoni v varnostnih pasovih.
更多信息:
奥迪网站