fbpx

新款奥迪 TT RS – 蛋白质上的 TT

Audi TT RS

新款奥迪 TT RS 是历史上最强大的 TT。德国人在北京车展上展示了 RS 的运动赛车版。它比配备铝制动力装置的前身增加了 60 匹马力,从而减轻了 10 公斤的重量,并且在额外付费的情况下,它提供了许多技术上的精妙之处,即使是最挑剔的辛烷值“美食家”也会垂涎欲滴。

奥迪 je svoj novi Audi TT RS javnosti prvič predstavil v Pekingu na tamkajšnjem avtomobilskem salonu in sicer tako v kupejevski kot kabriolet inačici. Pod pokrov so jima inženirji skrili 2,5-litrski pet-valjni turbo bencinski motor iz aluminijaste konstrukcije (aluminijasta so tudi 19- in 20-platišča). Motor razvije okroglih 400马力 (294 kW) in 480 Nm navora. Pri različici TT RS 轿跑车 stotica pade po 3,7, pri 跑车 izpeljanki pa v 3,9 sekundah. Oba imata hitrost prisilno omejeno pri 250公里/小时, na željo kupcev pa mu lahko snamejo uzdi, da pospešuje vse do 280公里/小时 (paket Performance).

Audi TT RS Coupé in Roadster.
Audi TT RS Coupé in Roadster.

Za prenos moči na kolesa (štirikolesni pogon 夸特罗) skrbi dvosklopčni 7-stopenjski S tronic menjalnik. Njegova ”čustva” brzdajo keramične zavore in športno podvozje z magnetni prilagodljivi blažilniki (tehnologija Magnetic Ride). Na zunaj njegov športni temperament izdajajo večje reže za zajem zraka, ostrejši videz maske in odbijačev, novi pragovi in difuzor zadaj, zadnji spojler (ali električno pomično krilce), dvojne izpušne cevi in nižja karoserija (100 milimetrov nižja od običajnega modela TT). TT RS kupeju tehtnica nameri 1440 kilogramov, kar je 14 kg manj od predhodnika, Roadsterju pa 1530 kg. Kupe se ponaša s trdo zložljivo streho, ki se odpre v zgolj 10 sekundah, kar lahko voznik stori tudi med vožnjo vse do hitrosti 50 km/h.

阅读更多: 奥迪在斯洛文尼亚拍摄奥迪SQ7 TDI广告


V notranjosti štirikolesno gnanega TT RS-ja, ki v dolžino meri 4,19 metra, v širino 1,83 m in višino 1,34 m, mrgoli visoke tehnologije, a ohranja športni duh. ”Mati” vsega je 12.3英寸屏幕 (vključuje virtualni merilnik), ki ima cel kup info-zabavnega ”podmladka”. Ne gre spregledati niti športnega volana z zavolanski ušesi za ročno pretikanje in gumbom za zagon motorja in vozne dinamike. ”Šef” mehanike je Audi Drive Select, elektronika, ki omogoča izbiro treh prednastavljenih programov in možnost izbire pogona, motorja, volana, menjalnika in izpušne lopute po lastnem okusu. Luči so v tehniki LED (ob doplačilu so zadnje luči sploh prvič z matrično 有机发光二极管 tehnologijo pri serijskemu Audijevemu modelu).

Obe karoserijski različici Audi TT RS na evropska tla prihajata jeseni 2016. Cene zanju bo 66.400 (coupé) oziroma 69.200 (roadster) evrov.

更多信息

更多信息:
奥迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。