Vsakič, kadar nam kdo omeni športno limuzino, je BMW M5 zagotovo med prvimi avtomobili, na katerega pomislimo. Ta bavarska znamka na marsikaterega Slovenca deluje kot kripton in prav nič čudno ni, da se po gostilnah in lokalih vnemajo strastni prepiri, kateri od svete trojice je najboljši.
M5 它不会 najbolj nedolžna igrača, pod pokrov so mu namreč namestili 4,4-litrski V8 agregat z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne krepkih 600 konjskih sil. Za vse navdušence nad ročnim pretikanjem med prestavami žal sledi hladen tuš, novi 宝马M5 bo na voljo le z avtomatskim 8-stopenjskim menjalnikom. Kombinacija močnega motorja in hitrega menjalnika zagotavlja, da bo M5 只需要 3.5秒 pri pospeševanju od 0 至 100 公里/小时. Umika se tudi klasični pogon na zadnji kolesni par. Tega bo zamenjal pogon na 所有四个轮子, a brez skrbi, še vedno bo imel M5 večino časa pogon zadaj, prednji se bo vključil v igro le tedaj, ko bo zadek že začelo odnašati k hudiču. Tako tudi cvileči štarti in kurjenje gum ne bodo misija nemogoče.
Kar nam je uspelo videti do zdaj, je še kako privlačno in nestrpno pričakujemo 九月 接着就,随即 Frankfurtski avtosalon, na katerem nam bodo bavarca tudi uradno predstavili. V kolikor si želite, da se tudi vam malce naježijo dlake, vabljeni k poslušanju mogočnega grmenja novega 宝马M5.
更多信息:
宝马网站