fbpx

新款标致 3008 – 小型货车已成为跨界车

Novi Peugeot 3008

新款跨界车的SUV市场更加丰富。新款标致3008配备了最新一代的i-Cockpit,全新的客舱设计为驾驶员配备了12.3英寸高清数字显示屏,而信息娱乐系统则在中间配备了独立的8英寸触摸屏。 . 仪表板。除了充满未来感的配件之外,先进的氛围灯光也营造出氛围。它建立在灵活的 EMP2 平台上。是的,你的记忆力对你很有用。到目前为止,3008 一直处于小型货车领域,但将于 2016 年 10 月下线的新旧车型实际上只是共用一个名字。

越野车 je segment, ki ga enostavno ne smeš izpustiti.” je bilo slišati v Parizu na predstavitvi Peugeota 3008. In tako namesto, da bi bil novi Peugeot 3008 enoprostorec, postaja SUV, kompaktno športno terensko vozilo, križanec srednjega razreda. Postavili so ga na prilagodljivo platformo EMP2, ki ga poleg Peugeota uporablja  tudi 雪铁龙 in zaradi katere je odvrgel 100公斤 in to kljub temu, da je, kot boste spoznali v nadaljevanju, večji od predhodnika.

阅读更多: 空客 H160:标致未来的直升机

Novi Peugeot 3008 je neka povsem druga zgodba kot njegov predhodnik.
Novi Peugeot 3008 je neka povsem druga zgodba kot njegov predhodnik.

Novi Peugeot 3008 meri 4,45 metra (80 centimetrov več kot zadnji 3008) in je eden bolj ”žepnih” križancev v avtomobilskem razredu C. Avto pa se je ne le potegnil, ampak tudi nekoliko ”zredil”. Medosna razdalja je namreč 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku, kar pomeni več udobja v potniški kabini, na svoj račun pa je prišel tudi prtljažnik. Ta zdaj meri 520升, kar je 90 litrov več od trenutno aktualnega modela 3008. Kupec bo lahko sprva izbiral med šestimi motorji in sicer parom turbo bencinskih (1,2-litrski PureTech motor s 96 kW moči in 1,6-litrski THP motor z 121 kW moči) in kvartetom dizelskih motorjev (1,6-litrski BlueHDI motor z 73 kW moči ali 88 kW moči ter 2,0-litrski BlueHDI motor z 110 kW moči ali 132 kW moči), moč na kolesa pa bo lahko prenašal bodisi preko 6-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.

Peugeot 3008, si to ti?
Peugeot 3008, si to ti?

Od tal ga bo ločilo 22 centimetrov, za varno vožnjo pa bo skrbel asistenčni sistem, ki bo ponujal sistem za zaviranje v sili, prilagodljive žaromete, radarski tempomat z opcijo zaustavitve, avtomatsko parkiranje, opozorila na varnostno razdaljo in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. Za karseda udobno vožnjo bodo skrbeli tudi prednje sedeži z možnostjo masaže, kompakten in oblikovno prenovljen volan (v polnem zrnastem usnju), zlitje z okolico bo ponujalo veliko panoramsko steklo vredno ateljejev, za telefone bo skrbela možnost brezžičnega polnjenja telefona, ubogal bo na glasovne ukaze ter nudil pet režimov vožnje in sicer normalno, blato, pesek, sneg in izklop ESP.


Za hip se ustavimo še pri vozniškem mestu Peugeot i-Cocpit. Ta čute popelje dlje kot katerikoli avto pred njim. S pritiskom na posebno tipko i-Cockpit Amplify vklopite sistem, ki poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila. Na vid preko nastavitve moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.

更多信息

更多信息:
标致汽车公司
标致网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。