fbpx

新款保时捷 911 GT3 (2017) – 公路还是赛道,这是个问题

Novi Porsche 911 GT3

赛车般的性能、轻量化的结构和真实的驾驶感觉是新款保时捷 911 GT3(911 最激进的版本)的秘诀,它在日常驾驶和赛道赛车之间的联系比以往任何时候都更加牢固。

Novi Porsche 911 GT3 (2017) je najbrutalnejši 911 do zdaj. Ključni element nadgrajenega je novi 4-litrski bokser motor. Visokoturažni ”atmosferčan” z močjo 500马力 (368 kW ) je v skoraj nespremenjeni obliki vzet iz dirkalnika 911 GT3 Cup. Predelano podvozje s krmiljenjem zadnje preme in lahka konstrukcija sta bila razvita na isti testni stezi in izdelana na enaki proizvodni liniji kot dirkalniki, s čimer je Porschejeva tehnologija, ki se uporablja v avtomotošportu, prešla v športni avto s cestno homologacijo.

Novi Porsche 911 GT3 cesto ljubi tako kot dirkališče.
Novi Porsche 911 GT3 cesto ljubi tako kot dirkališče.

Krasi ga odlično razmerje med maso in močjo, to je 3,88 kg/kW (2,86 kg/KM). 1430 kilogramov težki dvosedežnik se lahko ob pomoči serijskega sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) od 0 do 100 km/h izstreli v 3,4 sekunde, števec pa se mu ustavil šele pri 318 公里/小时. Če želite bolj prvinske dirkaške občutke, lahko izberete možnost športnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. V tem primeru od mirovanja do 100 km/h porabi 3,9 sekunde, najvišjo hitrost pa doseže pri 320公里/小时.

阅读更多: 保时捷 Panamera Sport Turismo – 比家用车更实用

Lega podvozja je v primerjavi z modelom 911 Carrera S za 25 milimetrov nižja. Odlikujejo ga tudi izvrstne krmilne lastnosti, predvsem na račun aktivnega krmiljenja zadnje preme, ki glede na hitrost vožnje zadnjo premo usmerja nasprotno ali istosmerno kot sprednji kolesi. To prispeva k večji živahnosti in stabilnosti vožnje. Dizajn avtomobila je podrejen aerodinamiki, kar poudarja tako usmernik zraka iz ogljikovih vlaken na zadku kot lahki sprednji del vozila in usmernik zraka, ki sta optimizirana za čim boljše strujanje zraka. Voznik Porscheja 911 GT3 kroti s športnim GT-volanom s premerom 360 milimetrov. In ker je 911 GT3 tradicionalno dvosedežnik, sta sedežni vdolbini v zadnjem delu prekriti. Serijska oprema poleg sistema Porsche Communication Management (PCM) vključuje tudi modul Connect Plus in aplikacijo 保时捷赛道精度. Ta aplikacija vozniku omogoča prikaz, snemanje in analiziranje podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Avto že lahko naročite, v prodaji pa bodo sredi 2017年6月. Zanj morate odšteti najmanj 152.416 evrov.

Galerija – Novi Porsche 911 GT3 (2017):

更多信息

更多信息:
保时捷网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。