在雷诺科雷傲似乎被淘汰后,雷诺又给了它一次机会。在北京车展上,他展示了第二代运动SUV,法国人开始用它书写他们的SUV故事,这可能是欧洲最“读”的SUV之一,也许是因为雷诺科雷傲是韩国汽车的混合体采用日本技术和法国标志。雷诺是否在另一本书中找到了畅销书的秘诀?
雷诺科雷傲 teče drugi krog. 雷诺 (ki zadnje čase nove modele servira kot po tekočem traku) je namreč razkril 第二代 SUV-a, ki se Evropi zavoljo nerodne oblike in slabe vozne dinamike ni prijel in je že skoraj zdrsnil s spomina voznikov. Tokrat naj bi bilo vse drugače.
Renault je s tem namenom Koleosa povsem predrugačil in sporno obliko zamenjal za sodobno, za tehnično in strukturno brezhibnost pa se je zatekel k Talismanu in Nissanovemu X-trailu. Kljub špekulacijam, da se bo imenoval Maxthon, se Renault tudi imenu ni odpovedal. A zdaj se mora Koleos izkazati, saj so njegovi načrti z njim precej bolj smeli kot s predhodnikom.
阅读更多: 新雷诺风景:观众最喜欢的第四轮比赛
Novi Renault Koleos bo imel na voljo štiri motorje 有力量 od 130 do 175 KM (od 96 d0 127 kW), ki jih bo na kolesa prenašal 6-stopenjski ali Nissanov brezstopenjski menjalnik. In ko smo ravno pri Nissanu. Kot se kompaktni Renaultov SUV Kadjar naslanja na Nissanovega Qashqaija, se novi Koleos na X-traila. Od tal je dvignjen za 21,3 centimetra in ima karseda optimalno vstopno/izstopne kote, zato mu tudi neugoden teren ne bi smel povzročati težav.
它将可用 v 2WD in 4WD različici, ki bo imela tudi sistem za plezanje in možnost blokade sredinskega diferenciala. Vse izpeljanke pa bodo imele na voljo kopico asistenčnih sistemom od samodejnega zaviranja, aktivnega asistenta parkiranja, prepoznavanje znakov, asistenta za prometni pas, … Notranjost 467-centimetrskega Koleosa je rekordno prostorna, kolena zadnjim potnikov se bodo namreč lahko razkomotila na kar 29 centimetrih, medtem ko bodo zadnjico greli ogrevani sedeži, sprednji pa imajo celo ventilacijo. Kol(e)osalen je tudi prtljažnik, ki meri kar 624 litrov, ob podrtih sedežih pa se poveča na 1690 litrov, 35 pa jih dodajo še odlagalne površine. Na evropske ceste naj bi novi Renault Koleos zapeljal v prvi tretjini 2017年.
更多信息:
雷诺.si