雷诺 Zoe 是欧洲最畅销的电动汽车之一,而新款雷诺 Zoe 只会巩固这一地位。雷诺在纸面上承诺的电动续航里程为 400 公里,但实际上我们可以期望 300 公里。它的电池功率只有一半,而且电动机效率更高。这是电动汽车领域的一项突破,因为Zoe将为所有驾驶员提供足够的续航里程(300公里是购买者心目中的心理极限)。他们将能够轻松地切换到电力驱动。
雷诺佐伊 velja za množicam najbolj prilagojen polnokrvi 电子车, novi Renault Zoe pa se jim bo približal bolj kot katerikoli doslej. Mimogrede, Francozi so do danes proizvedli že sto tisoč električno gnanih avtomobilov. Novi Renault Zoe ima zmogljivejšo baterijo. Inženirji so mu namreč namenili 41 kWh litij-ionsko baterijo višje energijske gostote (razvili so jo z LG-jem), svoje pa doda tudi učinkovitejši elektromotor,从中挤出来 88 KM (65 kW), kar je enajst več od predhodnika. Po evropskem certifikatu NEDC naj bi novi Zoe brez vmesnega polnjenja zmogel prevoziti 400 kilometrov v realnem prometu (dvakrat toliko kot predstavnik prve generacije), kar pa je treba jemati z nekoliko rezerve. A tudi 300 kilometrov, kot naj bi bil njegov realen doseg, je dovolj, da električni domet ne bo več psihološka ovira v glavah kupcev.
Napredoval je tudi sistem polnjenja, ki omogoča maksimalno hitrost polnjenja z močjo 43 kWh. Polurni priklop na javni polnilnici (teh je v Evropi že prek 80 tisoč) bo tako zadoščal za nadaljnjih 80公里. Zavoljo termičnega nadzora baterije se ji obeta daljša življenjska doba in učinkovitejša raba energije. Vmesnik R-LINK ima v integrirani navigacijski napravi možnost brezemisijskega potovanja, s katero lahko vnaprej določimo, kjer bomo ”dotočili gorivo”.
阅读更多: Smart Brabus:Smart将在Revoz生产
Velja omeniti še aplikacijo Z. E. Pass, s pomočjo katere lahko primerjamo cene na polnilnih postajah ter za energijo plačujemo s pomočjo pametnega telefona. Prek aplikacije boste lahko dostopali tudi do podatkov potovalnega računalnika, kot so razpoložljiva energija, doseg, čas polnjenja in poraba. Za novi model Renault Zoe bo treba odšteti okoli 32000欧元.
Novi Renault Zoe (2016):
更多信息:
雷诺.si