fbpx

Obstajajo 3 tipi gledalcev filmov za odrasle in samo eden je zdrav

Študija, ki so jo objavili pri Journal of Sexual Medicine, je odkrila 3 vrste gledalcev filmov za odrasle in za samo enega so ugotovili, da naj bi bil zdrav.

研究人员在 学习 proučili 830 ljudi, samskih in v vezi. Povprašali so jih o njihovih navadah gledanja pornografije: kako kompulzivno jo gledajo, koliko njihova potreba po gledanju moti vsakdanje življenje in kakšne so njihovi čustveni odzivi ob gledanju (sram itd.). Prav tako so jih povprašali o zadovoljstvu s spolnim življenjem in o nagnjenosti k temu, da se mu izognejo.

Samo en tip gledalcev pornografije naj bi bil zdrav.
Samo en tip gledalcev pornografije naj bi bil zdrav.

In glede na rezultate, so ljudi razvrstili v naslednje 三组.

Rekreativni gledalci

To je edini tip gledalcev, ki se ga ima za zdravega. Imajo zadovoljivo spolno življenje, nizko obsedenost s spolnostjo, prav tako pa se le redko izogibajo spolnemu odnosu. Teh 75,5 odstotka gledalcev gleda pornografijo 24 minut na teden. Po navadi gre za ženske oziroma ljudi v razmerju.

Gledalci, ki so obsedeni s seksom

Ti ljudje gledajo pornografijo povprečno 110 minut na teden. To je tudi tip gledalcev, ki jo najpogosteje gleda sama. Največ je v tej skupini moških. To je skupina, ki je zaradi tega tudi v večji čustveni stiski, za dostop do teh filmov si intenzivno prizadeva, ima pa tudi najvišjo stopnjo kompulzivnosti.

Nekompulzivni gledalci v stiski

Če uporabljate pornografijo kot način ‘samozdravljenja’, ste morda v stiski oziroma nesrečni. Teh 12,7 odstotka gledalcev, ki spada v to kategorijo, po navadi ni zadovoljnih s svojim spolnim življenjem, seksu se izogiba, prav tako pa se pornografiji zelo težko upre. Na teden porabi približno 17 minut za gledanje filmov za odrasle, kar namiguje na to, da pogostost uporabe pornografije ni ključnega pomena za ljudi, ki jim je to počutje sramotno ali pa pri tem občutijo kakšno drugo čustveno stisko.

Kam pa spadate vi?
Kam pa spadate vi?

更多信息

更多信息:
jsm.jsexmed.org

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。