fbpx

印地赛车系列(美国版一级方程式赛车)的保险杠车身

Hondin IndyCar

印地赛车在我们国家是一项鲜为人知的赛车运动,因为我们在大西洋彼岸听到的大多是 NASCAR 系列赛。但有着动荡历史的美国版一级方程式赛车正在慢慢重回昔日的辉煌。尽管在赛车上花费的钱要少得多,而且受到的限制也比 F1 兄弟要多得多,但本田和雪佛兰却提供了世界上最具弹性的车身。印地赛车手们不仅可以进行更近距离、更刺激的战斗,而且他们现在的外观也比来自赛车运动女王的选手更好。

Letošnja sezona serije IndyCar bo izgledala precej drugače kot zadnjih nekaj. Namreč vse od leta 2012 je večina ekip uporabljala isti dirkalnik, isto karoserijo, z namenom, da bi karseda držala stroške pod nadzorom. Nove od starih se je tako ločilo le po motorjih in drugačnih barvnih kombinacijah. Enosedežnike je namreč zadnja leta izdelovala le Dallara, ki jih ponuja za okoli 332 tisoč evrov. A pred letošnjo sezono sta se opogumila tudi dva dobavitelja motorjev, Chevrolet in Honda, in ekipam ponudila unikatno in odpiljeno aerodinamično karoserijo, ki bo dovoljevala spreminjanje nastavitev in s tem sposobnosti dirkalnika.

Hondin IndyCar bo na progi vsekakor štrlel od konkurence. Če tudi rezultatsko, pa bo treba počakati na prve dirke.
Hondin IndyCar bo na progi vsekakor štrlel od konkurence. Če tudi rezultatsko, pa bo treba počakati na prve dirke.

Na voljo bosta za nekaj čez 70 tisoč evrov in ju bo moč prilagajati glede na tip dirke, saj se te v seriji IndyCar med seboj precej razlikujejo.

阅读更多: 法拉利对一级方程式赛车未来的愿景

两个都 karoseriji sta tudi precej bolj kompeksni kot smo vajeni od lanskih dirkalnikov. Hondino, na primer, tvori 200 sestavnih delov, ekipa pa bo uporabila le tiste, ki se ji bodo zdele smiselne za stezo. Sezona se odpira 29. marca 2015 na ulicah St. Petersburg (Florida, ZDA), dirkače pa v boju za prvaka čaka 16 dirk. In še zanimivost. V predlanski sezoni IndyCarja je bilo več prehitevanj in sprememb v vodstvu, kot jih je bilo v formuli 1 v prejšnjih petih skupaj. Če torej pogrešte infarktne dirke je morda čas, da zamenjate motošport in preklopite na tistega, ki doživlja drugo pomlad.

Simulacija vožnje:

更多信息

Več o seriji IndyCar:
www.indycar.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。